Α΄ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
(ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ,
ΜΑΝΔΡΑΣ–ΕΙΔΥΛΛΙΑΣ, ΜΕΓΑΡΙΔΑΣ)
|
ΕΛΜΕ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ - ΖΕΦΥΡΙΟΥ - ΦΥΛΗΣ
|
13/09/2019
Ο
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ KAI
ΤΟ ΠΥΣΔΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΟΥΝ ΤΙΣ
ΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΤΩΝ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ04 ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Ο
Διευθυντής Εκπαίδευσης με ευθύνη και του Υπηρεσιακού Συμβουλίου (ΠΥΣΔΕ) Δυτικής
Αττικής αποφάσισε να διαλύσει την
αντικειμενική και διαφανή διαδικασία των τοποθετήσεων σε λειτουργικά κενά των
εκπαιδευτικών του κλάδου Φυσικών επιστημών ΠΕ04.
Μετά
την παράτυπη απόφαση της πλειοψηφίας του ΠΥΣΔΕ να ανακοινώσει ενιαία τα κενά σε όλο τον κλάδο
ΠΕ04 στα Γυμνάσια και στα ΕΠΑΛ, κατά παράβαση των υπουργικών αποφάσεων των
αναθέσεων και της ειδικής απόφασης τοποθέτησης του κλάδου ΠΕ04, και κατά
ειδικότητα μόνο στα ΓΕΛ, ο Διευθυντής εκπαίδευσης προχώρησε στην
κατηγοριοποίηση των σχολείων.
Συγκεκριμένα
πέταξε στον κάλαθο των αχρήστων τη σειρά
προτίμησης των σχολείων στις αιτήσεις
των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, προτάσσοντας τις επιλογές τους στα ΓΕΛ που τα
κενά αφορούσαν ειδικότητα και όχι κλάδο. Μετά την κάλυψη των ΓΕΛ ακολούθησαν οι
τοποθετήσεις στα κενά, με ενιαίο τον
κλάδο ΠΕ04, των Γυμνασίων και των ΕΠΑΛ.
Με
τον τρόπο αυτό πολλοί συνάδελφοι τοποθετήθηκαν στην 4η και 5η
επιλογή τους έναντι της 1ης , 2ης κ.λ.π. που μπορούσαν να
τοποθετηθούν με βάση τα μόριά τους.
Οι
δύο ΕΛΜΕ στο ΠΥΣΔΕ Δυτικής Αττικής απαιτούν οι τοποθετήσεις στα λειτουργικά
κενά των σχολείων να γίνουν με βάση το νομικό πλαίσιο που αφορά
τις μεταθέσεις –τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών σε οργανικά κενά. Τα κενά του
κλάδου ΠΕ04 να ανακοινωθούν αναλυτικά κατά ειδικότητα σε όλα τα σχολεία με βάση
την Α’ ανάθεση και οι εκπαιδευτικοί να τοποθετηθούν κατά ειδικότητα στα σχολεία όπου οι ώρες του κενού της ειδικότητας με βάση την Α’ ανάθεση αποτελούν
πλειοψηφία. Όπου οι ώρες του κενού ή των κενών είναι ισομοιρασμένες σε
περισσότερες ειδικότητες, τότε οι ειδικότητες αυτές έχουν το ίδιο δικαίωμα στην
αίτηση του κενού και η επιλογή θα γίνεται με βάση τα μόρια των
εκπαιδευτικών.
Η διαδικασία αυτή δεν θα εφαρμοστεί
στους λειτουργικά υπεράριθμους
εκπαιδευτικούς και σ’ αυτούς που θα τοποθετηθούν στο τέλος των τοποθετήσεων στο
τέλος της Β’ φάσης. Σ’ αυτές τις δύο περιπτώσεις οι τοποθετήσεις θα γίνουν σε κενά με
ενοποιημένο τον κλάδο όπως
προβλέπεται απ’ το νομικό πλαίσιο που υπάρχει.
Πρέπει να τονίσουμε ότι ο τρόπος
ανάθεσης των μαθημάτων στα σχολεία που καθορίζουν τα κενά και πλεονάσματα των σχολείων και κατ’
επέκταση τα κενά και πλεονάσματα της Διεύθυνσης, προβλέπονται με πολύ
συγκεκριμένο τρόπο από υπουργικές αποφάσεις που υπογράφηκαν μετά από συνεχείς
πιέσεις και παρεμβάσεις του κλάδου.
(Τα
παραπάνω απαιτήθηκαν με μεγάλη σαφήνεια
και καθαρότητα στις 06/09/2019 στην
παράσταση των δύο ΕΛΜΕ στο ΠΥΣΔΕ από την ΕΛΜΕ
Ελευσίνας ).
Γνωρίζουμε
τις δυσκολίες και τα αδιέξοδα , στην λειτουργία των σχολείων, που δημιουργεί η
πολιτική της αδιοριστίας, η πολιτική που στο όνομα της
εξοικονόμησης και της “αποδοτικής” διαχείρισης του εκπαιδευτικού
προσωπικού διαμορφώνει ωρολόγια
προγράμματα που δεν έχουν καμιά επιστημονική ή παιδαγωγική βάση, που
διαμορφώνει προγράμματα που
ακυρώνουν τα ίδια τα διδακτικά αντικείμενα , ( στο γυμνάσιο για τους ΠΕ04 οι ώρες Βιολογίας
, Χημείας σε όλες τις τάξεις και φυσικής Α’ Γυμνασίου είναι αθροιστικά ίδιες με τα Θρησκευτικά) με φυσικές συνέπειες όχι μόνο την υποβάθμιση των
μορφωτικών αναγκών των μαθητών μας, αλλά και μεγάλα προβλήματα στα κενά
και στις τοποθετήσεις .
Γι ‘ αυτά τα ζητήματα πρέπει να ορθώσουμε το
ανάστημα μας, με την ανατρεπτική
κοινή δράση όλων μας, που παράλληλα όμως θα απαιτεί διαφάνεια και αντικειμενικότητα στις τοποθετήσεις μονίμων και αναπληρωτών
(αναπληρωτές που εδώ και χρόνια αναπληρώνουν τον εαυτό τους λόγο των μηδενικών
διορισμών από πλευράς των κυβερνήσεων).
Σ’
αυτό τα πλαίσιο:
Τα ΔΣ των ΕΛΜΕ Δυτικής Αττικής απαιτούν
με απόφασή τους να ανακοινωθούν στη Β’
φάση των λειτουργικών τοποθετήσεων αναλυτικά κατά ειδικότητα όλα τα κενά του
κλάδου ΠΕ04 και να ξαναγίνουν οι τοποθετήσεις απ’ την αρχή, σύμφωνα με τις
προτάσεις του κλάδου.
ΤΑ ΔΣ ΤΩΝ ΕΛΜΕ
Επισυνάπτουμε
τις υπουργικές αποφάσεις που καθορίζουν τον τρόπο ανάθεσης των μαθημάτων στα
σχολεία και την ειδική απόφαση τοποθέτησης του κλάδου ΠΕ04.