Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 20 Ιουνίου 2017

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ_ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 21 ΙΟΥΝΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Α΄ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
(ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ-ΜΑΝΔΡΑΣ-ΕΙΔΥΛΛΙΑΣ)
ΕΛΜΕ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ-ΖΕΦΥΡΙΟΥ- ΦΥΛΗΣ
16/06/2017
Κινητοποίηση την Τετάρτη 21 Ιούνη στις 13:00μμ στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής
Το Υπουργείο Παιδείας επιμένει στην εφαρμογή της απαράδεκτης απόφασης για τον νέο τρόπο ηλεκτρονικής  εγγραφής  στα ΕΠΑΛ.
Επιμένει δηλαδή στην ηλεκτρονική δήλωση εγγραφής από 21/6/2017 έως 23/6/2017 για τα ΕΠΑΛ, στο e-epal.minedu.gov.gr με ευθύνη των μαθητών και των γονιών με τους κωδικούς του taxis net ή με τους κωδικούς του taxis net των διευθυντών των σχολείων. Στο ίδιο σύστημα θα δηλώσουν προτίμηση και οι μαθητές των σχολείων, που ήδη φοιτούν, για την επανεγγραφή τους στην επόμενη τάξη. Στη δήλωση εγγραφής οι μαθητές μπορούν να δηλώσουν από ένα (1) έως τρία (3) σχολεία. Φυσικά όλα αυτά για όποιον μαθητή ενημερώθηκε έγκαιρα και πρόλαβε να εγγραφεί. Προφανώς, η κατάταξη των μαθητών δεν θα γίνει από το κάθε σχολείο, αλλά κεντρικά.
Όλοι οι υπόλοιποι (μετεξεταστέοι, αυτοί που δεν πρόλαβαν ή δεν το έμαθαν) μπορούν να δηλώσουν την εγγραφή τους στο ίδιο ηλεκτρονικό σύστημα που θα ανοίξει και πάλι από 1 έως 7 Ιουλίου. Τότε όμως στο ηλεκτρονικό σύστημα θα φαίνονται τα τμήματα, οι τομείς και οι ειδικότητες, των σχολείων που θα έχουν συμπληρώσει πάνω από το 80% του κατώτερου προβλεπόμενου αριθμού μαθητών και των ολιγομελών ειδικοτήτων της Γ’ τάξης ΕΠΑΛ, που θα έχουν εγκριθεί ήδη απ’ τους περιφερειακούς διευθυντές και απ’ τον υπουργό, όπου υπάρχει ανάγκη. Να σημειώσουμε ότι με νόμο αυτής της κυβέρνησης δεν θα υπάρχουν ολιγομελή τμήματα, τομέων και ειδικότητας στα ΕΠΑΛ, που εγκρίνεται η λειτουργία τους απ’ τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης, παρά μόνο για το σχολικό έτος 2017-2018 και μόνο για την Γ’ ΕΠΑΛ.
Στην ουσία το ηλεκτρονικό σύστημα δήλωσης εγγραφής από 1/7/2017 έως 7/7/2017 θα καθοδηγεί τους μαθητές και τους γονείς τους να επιλέξουν ΕΠΑΛ, όπου τα τμήματα σε τομείς και ειδικότητες που ενδιαφέρουν τους μαθητές, λειτουργούν σίγουρα.
Το Υπουργείο Παιδείας επιλέγει μέσα σε πέντε ημέρες να «κλειδώσουν» οριστικά τα τμήματα, οι τομείς και οι ειδικότητες στα  ΕΠΑΛ. Δεν αφήνει δηλαδή κανένα περιθώριο να αναπτυχθούν εγκεκριμένα τμήματα, στα οποία δεν θα έχει συμπληρωθεί ο ελάχιστος αριθμός μαθητών μέχρι 30/6 παρόλο που, κάθε χρόνο σχεδόν, στα ΕΠΑΛ έχουμε νέες εγγραφές και μετεγγραφές και μέσα στον Σεπτέμβρη.
Γίνεται περισσότερο από φανερό ότι το Υπουργείο Παιδείας και η κυβέρνηση έχουν στόχο την συρρίκνωση του δημοσίου πυλώνα της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης του ΕΠΑΛ, με την κατάργηση τομέων και ειδικοτήτων μέσω της τεχνητής δημιουργίας ολιγομελών τμημάτων, που δεν θα εγκριθούν.
Καλούμε σε  κινητοποίηση παράσταση, στη Περιφέρεια Εκπαίδευσης Αττικής την Τετάρτη 21/6/2017 στις 13:00μμ, στα πλαίσια της απόφασης της ΟΛΜΕ, να απαιτήσουμε να σταματήσει η διάλυση της ΤΕΕ.
     Να δοθεί όλος ο απαραίτητος χρόνος στους μαθητές να ενημερωθούν για να επιλέξουν το σχολείο  τον τομέα και την ειδικότητα της επιλογής τους.
     Τα τμήματα οι τομείς και οι ειδικότητες των ΕΠΑΛ να ολοκληρωθούν στις 20 Σεπτεμβρίου
     Οι μαθητές να έχουν τη δυνατότητα εγγραφής σε όλους τους τομείς και ειδικότητες που έχουν στη διάθεσή τους οι σχολικές μονάδες.
     Να εγκριθούν όλα τα ολιγομελή τμήματα τομέων και ειδικοτήτων
     Κανένας μαθητής έξω από το Δημόσιο Σχολείο!!!
     Όχι στους εκπαιδευτικούς λάστιχο και στις απολύσεις αναπληρωτών. Μόνιμοι μαζικοί διορισμοί ΤΩΡΑ!

ΤΑ Δ.Σ. ΤΩΝ  ΕΛΜΕ

ΑΔΕΔΥ_Εξώδικη γνωστοποίηση στο Υπουργείο Παιδείας της ΑΠΟΧΗΣ απο την αξιολογηση των υποψηφίων Διευθυντών

ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ
ΕΞΩΔΙΚΗ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
Της Ανώτατης Διοίκησης Ενώσεων Δημοσίων Υπαλλήλων (ΑΔΕΔΥ), η οποία εδρεύει στην Αθήνα, επί της Ψύλλα αρ.2 και Φιλελλήνων, όπως νόμιμα εκπροσωπείται.
ΠΡΟΣ
1] Το Ελληνικό Δημόσιο, όπως νόμιμα εκπροσωπείται από τον Υπουργό Οικονομικών, 2] Τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, 3] Την Υπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης. *******
Κυρία και κύριοι Υπουργοί,
Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., συνεχίζοντας και επεκτείνοντας την απεργία αποχή, που έχει ήδη προκηρύξει κατά της αξιολόγησης και αντιδρώντας στην εισαγόμενη με τις διατάξεις του ν. 4473/2017 αξιολόγηση στον χώρο της εκπαίδευσης,
ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ
Μετά το πέρας τεσσάρων εργασίμων ημερών και μέχρι τη λήξη της διαδικασίας αξιολόγησης, όποτε και εάν αυτή λάβει χώρα κηρύσσεται απεργία- αποχή όλων των εκπαιδευτικών, που καλύπτονται συνδικαλιστικά από την ΑΔΕΔΥ από κάθε ενέργεια, που συνδέεται με την διατύπωση γνώμης των συνυπηρετούντων μόνιμων εκπαιδευτικών «επί συγκεκριμένων ερωτήσεων αποτίμησης του κριτηρίου της συμβολής στο εκπαιδευτικό έργο, της προσωπικότητας και της γενικότερης συγκρότησης των υποψηφίων (διευθυντών σχολικών μονάδων), οι οποίες
2
αναγράφονται σε φύλλα αποτίμησης του κριτηρίου αυτού» καθώς και από κάθε διαδικασία, που συνδέεται με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
Σημειώνεται, ότι η ως άνω αποχή των υπαλλήλων, που εκπροσωπούμε, από συγκεκριμένα καθήκοντα, προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από το αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας.
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
Σας γνωστοποιούμε, ότι από την παρέλευση τεσσάρων εργασίμων ημερών από την κοινοποίηση της παρούσας και μέχρι το πέρας της διαδικασίας αξιολόγησης, όποτε και εάν αυτή λάβει χώρα, κηρύσσουμε απεργία -αποχή από κάθε ενέργεια, που συνδέεται με την διατύπωση γνώμης των συνυπηρετούντων μόνιμων εκπαιδευτικών «επί συγκεκριμένων ερωτήσεων αποτίμησης του κριτηρίου της συμβολής στο εκπαιδευτικό έργο, της προσωπικότητας και της γενικότερης συγκρότησης των υποψηφίων (διευθυντών σχολικών μονάδων), οι οποίες αναγράφονται σε φύλλα αποτίμησης του κριτηρίου αυτού» και από κάθε διαδικασία, που συνδέεται με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
Αρμόδιος Δικαστικός Επιμελητής επιδοτώ νομίμως την παρούσα προς ον αύτη απευθύνεται, προς γνώση του και δια τας νομίμους συνεπείας, αντιγράφων.
Αθήνα, 9/6/2017
Η πληρεξουσία Δικηγόρος

ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ - ΔΗΛΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ



Δήλωση των μόνιμων εκπαιδευτικών του   ________________________
για μη συμμετοχή στη διαδικασία αξιολόγησης

Σήμερα, Τρίτη 20 Ιουνίου 2017, έπειτα από την πρόσκληση των μόνιμων εκπαιδευτικών του ____________ με θέμα τη διατύπωση γνώμης για την επιλογή του Διευθυντή της Σχολικής Μονάδας, οι κάτωθι υπογεγραμμένοι εκπαιδευτικοί του σχολείου, δηλώνουμε, ότι δε συμμετέχουμε στη διαδικασία αξιολόγησης για την επιλογή Διευθυντών που εισάγεται με το πρόσχημα της γνώμης «των συνυπηρετούντων μόνιμων εκπαιδευτικών», ενώ αποτελεί το πρώτο βήμα για την εισαγωγή της αξιολόγησης – χειραγώγησης (Ν.3848/2010, Π.Δ. 152/2013)], υλοποιώντας την απόφαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. [7.6.2017] «Απεργία – Αποχή από τη διαδικασία αξιολόγησης των Δημοσίων Υπαλλήλων».
Στο πλαίσιο αυτό, δηλώνουμε ότι απέχουμε από τη σύνταξη πρακτικών αξιολόγησης των υποψηφίων διευθυντών και από τη συμπλήρωση ερωτηματολογίων (φύλλα ποιότητας). Ως εκ τούτου δεν συμπληρώθηκαν και δεν κατατέθηκαν φύλλα αποτίμησης.
                Οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί του  ____________________
    




Υ. Σ.  Η «αποχή υπαλλήλων» από συγκεκριμένα καθήκοντα, αποτελεί μορφή απεργίας και προβλέπεται από τις διατάξεις του ν. 1264/82, όπως αυτές έχουν ερμηνευθεί από αρμόδια δικαστήρια (Διοικητικό Εφετείο Αθηνών 486/1995 και ΜΠΑ 2395/2014). Η ΑΔΕΔΥ στην σχετική ανακοίνωση αναφέρει «Η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. παρέχει απόλυτη κάλυψη σε όλους. Η απεργία-αποχή αφορά ΟΛΟΥΣ και ΟΛΕΣ τους/τις εργαζόμενους-ες στο Δημόσιο, είτε είναι μέλη της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., είτε όχι.
Η μορφή της απεργίας-αποχής είναι απολύτως νόμιμη και δεν υπάρχει καμιά περίπτωση πειθαρχικής συνέπειας για τους εργαζόμενους που συμμετέχουν.»

 Επιπροσθέτως, το όργανο, στο οποίο καλούμαστε να συμμετέχουμε δεν αποτελεί συλλογικό όργανο, κατά την έννοια του νόμου, δεν φέρει νόμιμη συγκρότηση, όπως αυτή προβλέπεται στον Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, δεν υφίστανται για το λόγο αυτό κανόνες απαρτίας και πλειοψηφίας και εν τέλει δεν μπορεί να λειτουργήσει νομίμως. 

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ

Α΄ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
(ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ-ΜΑΝΔΡΑΣ-ΕΙΔΥΛΛΙΑΣ)
ΕΛΜΕ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ-ΖΕΦΥΡΙΟΥ- ΦΥΛΗΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ

Έχουν αρχίσει οι διαδικασίες για την επιλογή των νέων διευθυντών στα σχολεία με βάση τον νέο νόμο Γαβρόγλου. Αυτός ο νόμος καταργεί τον προηγούμενο των Μπαλτά – Κουράκη και την κουτσουρεμένη μορφή συμμετοχής του Συλλόγου Διδασκόντων με ψήφο στην εκλογή του διευθυντή. Παράλληλα, μένουν ανέγγιχτα το θεσμικό πλαίσιο της αξιολόγησης, η δομή της εκπαιδευτικής ιεραρχίας και οι αρμοδιότητες του διευθυντή. Παραμένει άθικτο το αυταρχικό πλαίσιο λειτουργίας του σχολείου και του καθηκοντολογίου.
Όλα αυτά όταν σε ένα Δημοκρατικό Σχολείο που λειτουργεί  στα πλαίσια μιας Πολιτείας που υπηρετεί τον λαό και τον κόσμο της εργασίας πρέπει:
·         Να υπάρχει δημοκρατική διοίκηση στην οποία  ο διευθυντής να εκλέγεται αποκλειστικά από τον σύλλογο διδασκόντων και να είναι συντονιστής του και εντολοδόχος των αποφάσεων του συλλόγου προς την κεντρική διοίκηση και την κυβέρνηση, αιρετός και ανακλητός με τις ίδιες μισθολογικές απολαβές με όλους τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς, με περιορισμένη θητεία σε χρονική διάρκεια.
·         Ο διευθυντής, ως συντονιστής, να μην έχει σχέση ιεραρχική με τους άλλους εκπαιδευτικούς, αλλά σχέση ισοτιμίας. Ο ρόλος του με τη στήριξη όλου του συλλόγου να είναι η υλοποίηση των αποφάσεων και του οράματός τους, που να είναι συμβατό με τις αποφάσεις των Γ.Σ του σωματείου,  προάγοντας την συνεργασία και την αλληλεγγύη με τα υπόλοιπα σχολεία.
·         Όλα αυτά να συνοδεύονται με την επαναφορά του ωραρίου μας και  τις αναγκαίες υποστηρικτικές δομές που πρέπει να υπάρχουν στα σχολεία (ενισχυτική διδασκαλία για τους μαθητές, γραμματείς, φύλακες κ.ά.) και τη γενναία χρηματοδότηση τους, με κατάργηση του «καθηκοντολογίου» και όλου του θεσμικού πλαισίου της αξιολόγησης.  
·         Να μην υπάρχουν αξιώματα, καριέρες και προνόμια, αλλά αιρετότητα, ανακλητότητα, εναλλαγή των ευθυνών και ανιδιοτελής προσφορά.
ΠΟΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΝΟΜΟ
ü  Η επιλογή της ιεραρχίας γίνεται από το διευρυμένο ΠΥΣΔΕ με βασικό κριτήριο τα μοριοδοτούμενα προσόντα και την συνέντευξη, η οποία επαναφέρεται αντί της ψηφοφορίας του συλλόγου διδασκόντων.
ü  Ο σύλλογος εκφράζει γνώμη η οποία δεν μοριοδοτείται, αλλά μπορεί να λαμβάνεται υπόψη από το συμβούλιο επιλογής 
ü   Από τη γνωμοδότηση - αξιολόγηση  εξαιρούνται οι συνάδελφοι αναπληρωτές!
ü  Η διαδικασία της γνωμοδότησης από τους μόνιμους συναδέλφους γίνεται μέσω φορμών κι ερωτηματολογίων, που ακολουθούν το ΠΔ 152 για την αυτοαξιολόγηση και αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

       ΠΡΟΦΑΝΗ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

1.      Το Υπουργείο Παιδείας με πρόσχημα την απαράδεκτη απόφαση του ΣτΕ επαναφέρει ένα αποδεδειγμένα διαβλητό σύστημα επιλογής,  που αναπαρήγαγε την ημετεροκρατία, προωθούσε τις πελατειακές και κομματικές εξυπηρετήσεις, αναδείκνυε το πρότυπο του διευθυντή manager αξιολογητή και είχε στόχο την υπονόμευση της συλλογικής συνδικαλιστικής δράσης.
2.      Αποφασίζουν οι «εκλεκτοί», οι «κατάλληλοι» του διευρυμένου ΠΥΣΔΕ, που θα επιλέξουν τον «κατάλληλο» διευθυντή, ενώ οι εκπαιδευτικοί εξαντλούν τον ρόλο τους στη γνωμοδότηση – αξιολόγηση.
3.      Επαναφέρεται το στοιχείο  της  αμαρτωλής και κακόφημης συνέντευξης από το διευρυμένο και διορισμένο συμβούλιο επιλογής που εμπεριέχει την υποκειμενική αμφισβητούμενη, ανισότιμη και καθοριστική  κρίση.
4.      Οι αναπληρωτές και πάλι αντιμετωπίζονται ως εργαζόμενοι 2ης κατηγορίας, αφού δεν μπορούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία. Το υπουργείο δεν τους θεωρεί ισότιμα μέλη του Συλλόγου!
5.      Οι μόνιμοι συνάδελφοι, που προβλέπεται να μπουν στη διαδικασία, καλούνται να “εκφράσουν γνώμη” – να αξιολογήσουν όλους τους υποψήφιους δ/ντές μέλη του συλλογου τους αποδεχόμενοι στην πράξη ότι “όλοι αξιολογούν όλους”, αλλά η ιεραρχία θα έχει τον τελικό αποφασιστικό λόγο. Με αυτόν τον τρόπο θα πρέπει ν’ αποδεχθούμε ν’ αξιολογηθούμε στη συνέχεια, μόνο που στην δική μας περίπτωση, η αξιολόγησή μας, θα είναι μετρήσιμη. Σκοπός τους είναι να μας εντάξουν, όπως λένε, στην κουλτούρα της αξιολόγησης. Πρώτα, θα καταφέρουν να αξιολογηθούν τα 20.000 στελέχη και μετά οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί. Η αξιολόγηση όλων (εκπαιδευτικής μονάδας, στελεχών, εκπαιδευτικών) είναι σαφής μνημονιακή δέσμευση και αποτελεί βασικό στοιχείο του τριετούς σχεδίου για την εκπαίδευση, που ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας και στηρίζεται και στη νέα έκθεση του ΟΟΣΑ, που θα δημοσιοποιηθεί.
6.      Οι διευθυντές με το «νέο» σύστημα, ανεξάρτητα από πρόσωπα,  θα κληθούν να υλοποιήσουν  τις κατευθύνσεις των συντηρητικών αναδιαρθρώσεων στην εκπαίδευση και πολύ σύντομα θα αξιολογήσουν τους εκπαιδευτικούς του σχολείου τους. Η συγκεκριμένη διοικητική αλλαγή εντάσσεται στο νέο σχολείο και στο μορφωτικό πρόγραμμα που προετοιμάζουν, όπου κυριαρχούν οι επιλογές και οι προτεραιότητες ΕΕ και ΟΟΣΑ, για τη σχολική ηγεσία με έμφαση στο διαχωρισμό διευθυντή – εκπαιδευτικών, που ο πρώτος ως μάνατζερ θα ασκεί τη διοίκηση και την αξιολόγηση.
7.      Τελικά, αυτό που θα επιτευχθεί είναι η καλλιέργεια γενικευμένου κλίματος ΚΑΧΥΠΟΨΙΑΣ  και η μετατροπή του Συλλόγου σε ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ και ΚΑΤΑΠΙΕΣΗΣ.

ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ
·         Καλούμε τους συναδέλφους στις ειδικές συνεδριάσεις να μην συμμετάσχουν στη διαδικασία γνωμοδότησης και αξιολόγησης των υποψήφιων διευθυντών. Στο πλαίσιο αυτό μπορούν να μην κάνουν αποτιμήσεις, να μην προχωρήσουν σε συμπλήρωση ερωτηματολογίων και να μην υπογράψουν το σχετικό πρακτικό. Με δεδομένη την πλειοψηφία αυτής της θέσης καλούμε να κατατεθεί άλλο κείμενο για το πρακτικό.
·         Για την υλοποίηση όλων αυτών αξιοποιούμε την απόφαση της ΑΔΕΔΥ για απεργία - αποχή απ’ αυτές τις διαδικασίες αξιολόγησης σε όλο το Δημόσιο. Ανάλογη απόφασή της για το μπλοκάρισμα της αξιολόγησης, όταν την προωθούσε ο Μητσοτάκης, είχε μεγάλη συμμετοχή και επιτυχία στο Δημόσιο. Την ίδια απόφαση έχει πάρει κεντρικά και η ΔΟΕ καθώς και οι 3 παρατάξεις της μειοψηφίας, που εκπροσωπούνται στο ΔΣ της ΟΛΜΕ, σε αντίθεση με την πλειοψηφία των ΣΥΝΕΚ - ΔΑΚΕ.
·         Καλούμε τους αιρετούς να μην συμμετάσχουν με την ψήφο τους σε καμιά «αξιολογική»  διαδικασία εκτός αν υπάρχουν συγκεκριμένες καταγγελίες για αυταρχική, αντιδημοκρατική, αντισυναδελφική συμπεριφορά υποψηφίων μετά από υιοθέτησή τους απ’ τη ΓΣ και το ΔΣ της ΕΛΜΕ.

Ας μην νομιμοποιήσουμε τις αντιδραστικές αλλαγές του Υπουργείου και της Κυβέρνησης.
Ας μην δεχτούμε νόμους που συμβάλλουν στο διαχωρισμό και την υποτίμηση των εκπαιδευτικών.
Ας μην δεχτούμε με την συμμετοχή μας την εξαιρετικά μεγάλης σημασίας δέσμευση να μας φορτώσουν τη συνευθύνη και για τα προβλήματα στο δημόσιο σχολείο, αλλά και ότι αξιολογώντας το διευθυντή οφείλουμε να αξιολογηθούμε.
Ας μην ανεχτούμε τις μυστικές διαβουλεύσεις, το γάντζωμα στην εξουσία και τη διαφθορά.

Ίσως κάποιοι ακόμη πιστεύουν ότι από πάνω, από όπου έρχονται τα προβλήματα, θα έρθουν οι λύσεις.
Ίσως κάποιοι ακόμη πιστεύουν σε σωτήρες που αποκτούν ανάλογα με την περίπτωση διαφορετικά ονόματα διευθυντής, συνδικαλιστής, πολιτικός, κομματικός εκπρόσωπος, πλούσιος παράγοντας κλπ.
Ίσως κάποιοι ακόμη περιμένουν να κάνει κάποιος ό, τι  πρέπει να κάνουμε εμείς οι ίδιοι, οι ίδιες, για να αλλάξει η καθημερινότητα και η ζωή μας. Θα ήταν ωραίο, εύκολο, βολικό και χωρίς πολύ προσπάθεια, αλλά δεν είναι.
Γιατί αυτό που έχουμε μάθει είναι ότι κανείς, απολύτως κανείς δεν θα έρθει για να μας σώσει, να λύσει τα δικά μας προβλήματα. Μένει μόνο η εμπιστοσύνη μεταξύ μας. Μόνο ό, τι κάνουμε εμείς, καθένας και καθεμιά ανάλογα με το συλλογικό του/της όνομα, τον τρόπο σκέψης και δράσης μας.
Επίσης, έχουμε μάθει ότι μπορούμε να λύσουμε τα δικά μας προβλήματα μόνο αναπτύσσοντας την ανοικτή και ειλικρινή συζήτηση, την ολόπλευρη δημοκρατία του Συλλόγου και της Γ.Σ., την οργάνωση με τα σωματεία και αναπτύσσοντας πάντα συλλογικά τη δράση και τον αγώνα.
ΤΑ Δ.Σ ΤΩΝ ΕΛΜΕ

Η ΙΣΟΜΕΡΗΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ


Α’ ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
(Α’ Ε.Λ.Μ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ)
Δ/ΝΣΗ: Πίνδου και Αθηνάς 22  Ελευσίνα                    
ΤΑΧ. ΚΩΔΙΚΑΣ: 19200
ΤΗΛΕΦΩΝΟ - FAX: 2105561490


Ελευσίνα 13/06/2017
Αριθ. Πρωτοκόλλου 11
Προς:
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
1)      Υπόψη Υπουργού Παιδείας κου  Γαβρόγλου
2)      Υπόψη Υφυπουργού Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης κου Μπαξεβανάκη
3)      Υπόψη Γενικής Διεύθυνσης Προσωπικού Α/μιας & Β/μιας Εκπαίδευσης
4)      Υπόψη Νομικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
1)      Υπόψη Αναπληρωτή Διευθυντή κου Γατσώρη
2)      Υπόψη ΠΥΣΔΕ Δυτικής Αττικής
ΟΛΜΕ


Η ΙΣΟΜΕΡΗΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ  ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΕΣ ΠΡΩΤΕΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Η εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας  με αριθμό Πρωτοκόλλου  61052/E2/7/4/2017 και θέμα «Προσδιορισμός κενών θέσεων και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2017-2018» αναφέρει για την κατανομή των κενών που τα διεκδικούν με πρώτη ανάθεση εκπαιδευτικοί περισσότερων του ενός κλάδου:
«Επισημαίνεται ότι τα κενά για τα μαθήματα που διδάσκονται σε πρώτη (α΄) ανάθεση από εκπαιδευτικούς περισσότερων του ενός κλάδων (π.χ. των κλάδων ΠΕ10 και ΠΕ13, των κλάδων ΠΕ12, ΠΕ14, ΠΕ17, κ.ά), κατανέμονται ισομερώς σε όλους τους κλάδους. Σε περίπτωση που τα κενά δεν είναι ακέραιο πολλαπλάσιο του αριθμού των κλάδων, τότε η ισομερής κατανομή θα επιτυγχάνεται σε περισσότερα από ένα έτη. Η επιμέρους κατανομή σε ειδικότητες ενός κλάδου θα γίνεται με βάση την ικανοποίηση των εκάστοτε εκπαιδευτικών αναγκών. Σε κάθε περίπτωση, με ευθύνη του Διευθυντή Εκπαίδευσης θα πρέπει να κατανέμονται τα εν λόγω κενά με γνώμονα την ορθή διαχείριση του διαθέσιμου εκπαιδευτικού προσωπικού.»
Η συνθήκη της ισομερούς κατανομής των κενών σε όλους τους ενδιαφερόμενους κλάδους και πολύ περισσότερο όταν η  ισομερής κατανομή επιτυγχάνεται σε περισσότερα από ένα έτη, δημιουργεί σοβαρότατα προβλήματα αδικιών νομικής φύσης που άπτονται της ισότητας των πολιτών απέναντι στις νομικές διατάξεις, σε όλο το φάσμα  της διαδικασίας των υπηρεσιακών μεταβολών που αφορούν τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών (Γενικές μεταθέσεις, Άρση υπεραριθμιών, Οριστικές τοποθετήσεις κλπ)
Είναι γνωστό ότι οι υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών στηρίζονται σε τρεις βασικές αρχές. Η πρώτη και βασικότερη είναι οι ώρες με Πρώτη ανάθεση διδασκαλίας στα μαθήματα, με τις οποίες προκύπτουν οι προβλεπόμενες ώρες κάλυψης και οι αντίστοιχες διαθέσιμες ώρες των εκπαιδευτικών. Η δεύτερη αρχή είναι ο αριθμός μονάδων μετάθεσης του κάθε  εκπαιδευτικού. Η τρίτη αρχή είναι η αρχαιότητα οργανικής τοποθέτησης στη σχολική μονάδα με βάση την οποία πραγματοποιείται η άρση υπεραριθμίας των εκπαιδευτικών.