Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 25 Μαρτίου 2023

Για τα Τέμπη

 

                            

Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δ/ΝΣΗ: Πίνδου και Αθηνάς 22  Ελευσίνα                  

Email: a.elme.dyt.attikis@gmail.com

http: //aelmedytikattik.blogspot.gr/

 

 

Ελευσίνα  25/3/2023

 

Η οργή και η θλίψη μας για το έγκλημα στα Τέμπη θα γίνει αγώνας και φωνή!

Εδώ και τώρα ασφαλείς και σύγχρονες υποδομές μεταφορών στον Προαστιακό!

Δε θα περιμένουμε να θρηνήσουμε άλλα θύματα!

Οι εκπαιδευτικοί της Δυτικής Αττικής, καθημερινά αναγκαζόμαστε να διανύουμε δεκάδες χιλιόμετρα από και προς τις σχολικές μονάδες στις οποίες εργαζόμαστε. Τα προβλήματα μετακίνησης στην τεράστια περιοχή του Θριάσιου Πεδίου είναι κάτι που μας έχει απασχολήσει και έχει αναδειχθεί και μέσα από την ΕΛΜΕ όπως αντίστοιχα αποτελεί σημαντικό ζήτημα για αρκετούς εργαζόμενους, μαθητές, συνολικά το λαό της περιοχής.

 Τα δρομολόγια ελάχιστα, η σύνδεση του προαστιακού με τις τοπικές περιοχές ανύπαρκτη, το κόστος αβάσταχτο και ασφάλεια καμιά! Τα μέτρα επαναλειτουργίας του προαστιακού είναι ανεπαρκή. Στη γραμμή προς Κιάτο έχουν επισημανθεί προβλήματα επικοινωνίας μέσα σε σήραγγες από την Πυροσβεστική, ακόμα και με πιστοποιημένα μέσα επικοινωνίας, καθώς και προβλήματα φωτισμού. Αντιμετωπίστηκαν αυτά τα θέματα ώστε να ξεκινήσουν τη Δευτέρα τα δρομολόγια;

Οι μαζικές κινητοποιήσεις εργαζομένων, μαθητών, φοιτητών  για να μη συγκαλυφθεί το έγκλημα στα Τέμπη δε σταματούν εδώ! Είναι αυτονόητη η συνέχεια του αγώνα για να μη μπαίνουν οι ζωές μας στο ζύγι!

Οι αριθμοί είναι αποκαλυπτικοί, όμως εμείς δεν μετράμε αριθμούς, μετράμε τις ανθρώπινες ζωές που χάθηκαν! Σε αντίθεση με την Κομισιόν της ΕΕ που αποφάσισε για δυνατότητα «εξαίρεσης των έργων που απαιτούνται για συστήματα ασφάλειας των σιδηροδρόμων σε περίπτωση που κινδυνεύουν με απώλειες κερδών οι επειχειρήσεις».

 Γι’ αυτό και δόθηκαν απλόχερα 750 εκατομμύρια ευρώ από τις τσέπες μας στην Hellenic Train από την κυβέρνηση της ΝΔ πρόσφατα, ως αποζημίωση! Με αποτέλεσμα τα 45 εκ. € το ευτελές ποσό που είχε δώσει η Ιταλική εταιρεία το 2017 για να πάρει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, να της επιστρέφονται και με το παραπάνω! Η εφαρμογή της πολιτικής λογικής των ιδιωτικοποιήσεων φτάνει στο αποκορύφωμα με τη διάταξη του 2009, που προβλέπει ότι ο ιδιώτης εξαιρείται της καταβολής αποζημιώσεων σε περίπτωση ατυχήματος, λόγω της κακής κατάστασης του δικτύου, δηλαδή της ανυπαρξίας έργων συντήρησης! Η συγκεκριμένη διάταξη δεν καταργήθηκε έκτοτε από καμία κυβέρνηση…

Η κατάντια του προαστιακού σιδηρόδρομου είναι αποτέλεσμα αυτών των πολιτικών επιλογών. Τα μειωμένα δρομολόγια, οι συνεχείς διακοπές στη μέση της διαδρομής σε συνδυασμό με το ακριβό εισιτήριο δείχνουν πως υπολογίζουν τις ζωές μας.

Διεκδικούμε:

       Φθηνές  και ασφαλείς μαζικές μεταφορές για τον λαό και τους εργαζόμενους. Ειδικότερα για τους εκπαιδευτικούς 50% έκπτωση στα εισιτήρια των ΜΜΜ

       Μέτρα συγκοινωνιακής διευκόλυνσης από τους Δήμους, όπως σύνδεση με πούλμαν του σταθμού του προαστιακού με περιοχές της Δυτικής Αττικής και με τα σχολεία

       Αύξηση των δρομολογίων του προαστιακού σε δύο δρομολόγια την ώρα

       Άμεσες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού σε όλες τις ειδικότητες.

       Ολοκλήρωση των έργων υποδομής και ασφαλούς λειτουργίας δικτύου. Σωστή συντήρηση και επισκευή του τροχαίου υλικού και της γραμμής. Συντήρηση, επισκευή και εκσυγχρονισμό του τεχνικού εξοπλισμού και εγκαταστάσεων. Ασφαλή εργασία και μέτρα ασφαλείας στην κυκλοφορία των συρμών του Προαστιακού, ιδιαίτερα κατά τη διέλευσή τους από κατοικημένες περιοχές.

       Άμεσο πέρασμα της Hellenic Train στο δημόσιο χωρίς αποζημίωση, με εργατικό έλεγχο.

                              ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Α΄ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

 

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ.

Ιωαννίδης Τάσος

 

 

 

ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΕΛΜΕ

Ο Γραμματέας του Δ.Σ.

 

Λουκόπουλος Κώστας

 

 

Για το έγκλημα στα Τέμπη

 

                            

Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δ/ΝΣΗ: Πίνδου και Αθηνάς 22  Ελευσίνα                  

Email: a.elme.dyt.attikis@gmail.com

http: //aelmedytikattik.blogspot.gr/

 

 

Ελευσίνα  25/3/2023

 

ΟΛΟΙ τη Δευτέρα 27-3 στις 2:30μμ σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στον Προαστιακό στη Μαγούλα

Η οργή και η θλίψη μας για το έγκλημα στα Τέμπη θα γίνει αγώνας και φωνή!

Εδώ και τώρα ασφαλείς και σύγχρονες υποδομές μεταφορών στον Προαστιακό!

Δε θα περιμένουμε να θρηνήσουμε άλλα θύματα!

Οι εκπαιδευτικοί της Δυτικής Αττικής, καθημερινά αναγκαζόμαστε να διανύουμε δεκάδες χιλιόμετρα από και προς τις σχολικές μονάδες στις οποίες εργαζόμαστε. Τα προβλήματα μετακίνησης στην τεράστια περιοχή του Θριάσιου Πεδίου είναι κάτι που μας έχει απασχολήσει και έχει αναδειχθεί και μέσα από την ΕΛΜΕ όπως αντίστοιχα αποτελεί σημαντικό ζήτημα για αρκετούς εργαζόμενους, μαθητές, συνολικά το λαό της περιοχής.

 Τα δρομολόγια ελάχιστα, η σύνδεση του προαστιακού με τις τοπικές περιοχές ανύπαρκτη, το κόστος αβάσταχτο και ασφάλεια καμιά! Τα μέτρα επαναλειτουργίας του προαστιακού είναι ανεπαρκή. Στη γραμμή προς Κιάτο έχουν επισημανθεί προβλήματα επικοινωνίας μέσα σε σήραγγες από την Πυροσβεστική, ακόμα και με πιστοποιημένα μέσα επικοινωνίας, καθώς και προβλήματα φωτισμού. Αντιμετωπίστηκαν αυτά τα θέματα ώστε να ξεκινήσουν τη Δευτέρα τα δρομολόγια;

Οι μαζικές κινητοποιήσεις εργαζομένων, μαθητών, φοιτητών  των τελευταίων ημερών για να μη συγκαλυφθεί το έγκλημα στα Τέμπη δε σταματούν εδώ!

Είναι αυτονόητη η συνέχεια του αγώνα για να μη μπαίνουν οι ζωές μας στο ζύγι!

Οι αριθμοί είναι αποκαλυπτικοί, όμως εμείς δεν μετράμε αριθμούς, μετράμε τις ανθρώπινες ζωές που χάθηκαν! Σε αντίθεση με την Κομισιόν της ΕΕ που αποφάσισε για δυνατότητα «εξαίρεσης των έργων που απαιτούνται για συστήματα ασφάλειας των σιδηροδρόμων σε περίπτωση που κινδυνεύουν με απώλειες κερδών οι επειχειρήσεις».

 Γι’ αυτό και δόθηκαν απλόχερα 750 εκατομμύρια ευρώ από τις τσέπες μας στην Hellenic Train από την κυβέρνηση της ΝΔ πρόσφατα, ως αποζημίωση! Με αποτέλεσμα τα 45 εκ. € το ευτελές ποσό που είχε δώσει η Ιταλική εταιρεία το 2017 για να πάρει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, να της επιστρέφονται και με το παραπάνω! Η εφαρμογή της πολιτικής λογικής των ιδιωτικοποιήσεων φτάνει στο αποκορύφωμα με τη διάταξη του 2009, που προβλέπει ότι ο ιδιώτης εξαιρείται της καταβολής αποζημιώσεων σε περίπτωση ατυχήματος, λόγω της κακής κατάστασης του δικτύου, δηλαδή της ανυπαρξίας έργων συντήρησης! Η συγκεκριμένη διάταξη δεν καταργήθηκε έκτοτε από καμία κυβέρνηση…

Η κατάντια του προαστιακού σιδηρόδρομου είναι αποτέλεσμα αυτών των πολιτικών επιλογών. Τα μειωμένα δρομολόγια, οι συνεχείς διακοπές στη μέση της διαδρομής σε συνδυασμό με το ακριβό εισιτήριο δείχνουν πως υπολογίζουν τις ζωές μας.

Διεκδικούμε:

       Φθηνές  και ασφαλείς μαζικές μεταφορές για τον λαό και τους εργαζόμενους. Ειδικότερα για τους εκπαιδευτικούς 50% έκπτωση στα εισιτήρια των ΜΜΜ

       Μέτρα συγκοινωνιακής διευκόλυνσης από τους Δήμους, όπως σύνδεση με πούλμαν του σταθμού του προαστιακού με περιοχές της Δυτικής Αττικής και με τα σχολεία

       Αύξηση των δρομολογίων του προαστιακού σε δύο δρομολόγια την ώρα

       Άμεσες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού σε όλες τις ειδικότητες.

       Ολοκλήρωση των έργων υποδομής και ασφαλούς λειτουργίας δικτύου. Σωστή συντήρηση και επισκευή του τροχαίου υλικού και της γραμμής. Συντήρηση, επισκευή και εκσυγχρονισμό του τεχνικού εξοπλισμού και εγκαταστάσεων.

       Ασφαλή εργασία και μέτρα ασφαλείας στην κυκλοφορία των συρμών του Προαστιακού, ιδιαίτερα κατά τη διέλευσή τους από κατοικημένες περιοχές.

       Άμεσο πέρασμα της Hellenic Train στο δημόσιο χωρίς αποζημίωση, με εργατικό έλεγχο.

 Οργανώνουμε συγκέντρωση διαμαρτυρίας μαζί με το  ΣΕΠΕ Δυτ. Αττικής «Κ. Βάρναλης» τη Δευτέρα 27-3-ώρα 2:30μμ στο σταθμό του Προαστιακού «Μαγούλα» για να απαιτήσουμε επαρκή μέτρα ασφάλειας για να μην εξακολουθεί να ισχύει το «Πάμε και όπου βγει»…

 

                              ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Α΄ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

 

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ.

Ιωαννίδης Τάσος

 

 

 

ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΕΛΜΕ

Ο Γραμματέας του Δ.Σ.

 

Λουκόπουλος Κώστας