Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2021

ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ


Α΄ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

 (ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ, ΜΑΝΔΡΑΣ–ΕΙΔΥΛΛΙΑΣ, ΜΕΓΑΡΙΔΑΣ)

ΕΛΜΕ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ - ΖΕΦΥΡΙΟΥ - ΦΥΛΗΣ

 

16/8/2021

ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ

Είναι σε εξέλιξη ενέργειες σε πολλές ΔΙΔΕ για να γίνουν μέσα στο κατακαλόκαιρο οι διαδικασίες των υπηρεσιακών μεταβολών των εκπαιδευτικών της περιόδου Σεπτεμβρίου με διαδικασίες fast track για την κάλυψη των λειτουργικών κενών των σχολείων.

Την ίδια χρονική περίοδο εκκρεμεί ακόμη η Υπουργική απόφαση για την έγκριση των λεγόμενων «ολιγομελών» τμημάτων γενικής παιδείας, τομέων και ειδικοτήτων των ΕΠΑΛ, καθώς και ομάδων προσανατολισμού και κατευθύνσεων στα ΓΕΛ, καθώς σύμφωνα με την απαράδεκτη νομοθεσία τα τμήματα αυτά αυτή τη στιγμή δεν υφίστανται με αποτέλεσμα πολλοί μαθητές να βρίσκονται κυριολεκτικά στον αέρα και σε περίπτωση που δεν εγκριθούν, θα πρέπει οι μαθητές το Σεπτέμβρη να βρουν άλλο σχολείο για να συνεχίσουν στο αντίστοιχο τμήμα τομέα, ειδικότητας ή και ομάδας προσανατολισμού, που επιθυμούν, γιατί με βάση τον απαράδεκτο ισχύοντα νόμο οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν μόνο τα λειτουργούντα τμήματα. Στην Δυτική Αττική, μόνο, υπάρχουν 26 τέτοια τμήματα στα πέντε ΕΠΑΛ της περιοχής και αδιευκρίνιστα τμήματα στα ΓΕΛ. Επιπλέον, λόγω και της ανώμαλης κατάστασης στη λειτουργία των σχολείων που δημιουργήθηκε λόγω κορωνοϊού,  πολλοί μαθητές δεν ολοκλήρωσαν τη διαδικασία επανεγγραφής τους με αποτέλεσμα πολλά τμήματα όχι μόνο να μην συμπληρώσουν τον κατώτερο αριθμό μαθητών αλλά να υπάρχουν σχολεία με λιγότερα λειτουργούντα τμήματα στη Β’ και Γ’ τάξη απ’ αυτά που δικαιολογεί ο αριθμός των φοιτώντων μαθητών σ’ αυτά.

Το Υπουργείο Παιδείας αντί να αντιμετωπίσει το πρόβλημα ωθεί στην περαιτέρω συρρίκνωση των σχολείων μέσω της κατάργησης τμημάτων με στόχο την συμπίεση των αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό. Συγκεκριμένα, με βάση το 88738/21-7-21 έγγραφο του ΥΠΑΙΘ, ασκήθηκε πίεση στα σχολεία να καταργηθούν τμήματα που είχαν δηλωθεί έναν μόλις μήνα πριν, επειδή δεν είχαν ολοκληρωθεί οι ηλεκτρονικές επανεγγραφές όλων των μαθητών. Για παράδειγμα στο ΓΕΛ Ασπροπύργου «κόβονται» 2 ή 3 τμήματα περίπου, ώστε να υπάρξει συμφωνία με το myschool, αφού εκκρεμεί η εγγραφή περίπου 50 μαθητών. Η προσπάθεια του υπουργείου θα είναι να υπάρξει η μέγιστη δυνατή συμπίεση ακόμα κι αν με κάποιο τρόπο επιτραπεί η εγγραφή μαθητών το Σεπτέμβριο. Έτσι, πλάι στο χρόνιο πλέον πρόβλημα με τα ολιγομελή, προστίθεται το πρόβλημα της απευθείας «καρατόμησης» τμημάτων σχολικών μονάδων!

Προφανώς, αν δεν ολοκληρωθούν όλες οι διαδικασίες συμπλήρωσης και ολοκλήρωσης του αριθμού των τμημάτων, οι υπηρεσιακές μεταβολές θα οδηγήσουν σε αδικίες στις διαδικασίες κάλυψης των λειτουργικών αναγκών των σχολείων σε εκπαιδευτικό προσωπικό γιατί τα κενά που εμφανίζονται στο σύστημα δεν θα είναι τα πραγματικά.

Παράλληλα ενισχύονται αντικειμενικά οι τάσεις εμφάνισης ρουσφετολογικών μηχανισμών, μέσω χειρισμού του αριθμού των τμημάτων, αφού δεν έχει δηλωθεί και δεν είναι γνωστός ο τελικός αριθμός κενών, που θα ενισχυθούν εξαιτίας της απουσίας των εκλεγμένων εκπροσώπων του κλάδου από τα ΠΥΣΔΕ όλης της χώρας.

Επιμένουμε και απαιτούμε οι υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών να γίνουν με ανοιχτά σχολεία στις αρχές Σεπτέμβρη αφού ανακοινωθούν τα πραγματικά, πλέον,  κενά και τα πλεονάσματα των σχολικών μονάδων στα τελικά τμήματα των σχολείων

Επίσης επιμένουμε οι υπηρεσιακές μεταβολές το Σεπτέμβριο να πραγματοποιηθούν με βάση τις πάγιες διεκδικήσεις μας:

·         Απαιτούμε την άμεση δημιουργία τμημάτων των 10-15 μαθητών και την πρόσληψη του αναγκαίου εκπαιδευτικού προσωπικού για την ομαλή λειτουργία των σχολείων εν μέσω της πανδημίας.

·         Να παρθούν όλα τα αναγκαία μέτρα για την υγειονομική προστασία των μαθητών και των εκπαιδευτικών και την συνεχή καθαριότητα των σχολείων.

·         Απαιτούμε η κάλυψη των λειτουργικών κενών των σχολείων να πραγματοποιηθεί με όλους τους κανόνες της διαφάνειας στην αρχή της σχολικής χρονιάς με τα σχολεία ανοιχτά, σύμφωνα με τις προτάσεις των ΕΛΜΕ και της προϊστορίας της περιοχής.

Η διαδικασία κάλυψης των λειτουργικών κενών των σχολείων της περιόδου Σεπτεμβρίου στην αρχή της σχολικής χρονιάς πραγματοποιείται  με ευθύνη του κάθε Υπηρεσιακού Συμβουλίου (ΠΥΣΔΕ), χωρίς την ύπαρξη σαφούς νομικού πλαισίου όπως τα ΠΔ50 και ΠΔ100 για τις οργανικές τοποθετήσεις που ανάγονται στις κατηγορίες μετάθεσης. Παρ’ όλα αυτά τα συγκεκριμένα ΠΔ προβλέπουν και παραπέμπουν σε αντίστοιχη διαδικασία για την κάλυψη των λειτουργικών κενών των σχολείων στην περίοδο του Σεπτεμβρίου. Συγκεκριμένα, το ΠΔ50/96 στο άρθρο 14 που ρυθμίζει την άρση της υπεραριθμίας των εκπαιδευτικών, στην παράγραφο 7 αναφέρει: «Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985. Για το σκοπό αυτό ανακοινώνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις τα σχολεία στα οποία υπάρχουν ανάγκες και καλούνται οι εκπαιδευτικοί με αίτησή τους να δηλώσουν κατά σειρά προτίμησης όλα τα παραπάνω σχολεία. Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους.».

Επίσης στο ΠΔ50/96 στο Άρθρο 14  που ρυθμίζει την οργανική τοποθέτηση εκπαιδευτικών σε σχολική μονάδα στην παράγραφο 12 αναφέρει: «Οι εκπαιδευτικοί που δεν τοποθετήθηκαν σε σχολεία της προτίμησής τους τοποθετούνται προς το συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις. Σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί αυτοί είναι περισσότεροι από τις οργανικές θέσεις, παραμένουν ως υπεράριθμοι στη διάθεση των περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων και τοποθετούνται προσωρινά ή διατίθενται για τη συμπλήρωση ωραρίου σύμφωνα με τη διαδικασία του εδαφίου β' της παρ. 7 του άρθρου 14 σε σχολεία της συγκεκριμένης περιοχής.»

 

Τα ΔΣ των δύο ΕΛΜΕ απαιτούν για τις υπηρεσιακές μεταβολές του Σεπτεμβρίου  διαδικασίες αντίστοιχες με όσα προβλέπει το νομοθετικό πλαίσιο των μεταθέσεων, για να υπάρχει μια βάση αρχών και διαφάνειας, όπως συμβαίνει εδώ και χρόνια στη Δυτική Αττική.

Το εκπαιδευτικό κίνημα της περιοχής μας, συσπειρωμένο στις δύο ΕΛΜΕ, που δραστηριοποιούνται στην Δυτική Αττική, έχει πετύχει στο παρελθόν και απαιτούμε και φέτος, να ακολουθούνται απ’ το ΠΥΣΔΕ συγκεκριμένες διαδικασίες.

Α) Το ΠΥΣΔΕ, που είναι υπεύθυνο για την επεξεργασία των κενών, μετά από πρόταση των συλλόγων διδασκόντων των σχολείων, ανακοινώνει και δημοσιοποιεί ΟΛΑ τα κενά.

Β) Το ΠΥΣΔΕ τοποθετεί τους εκπαιδευτικούς χωρίς να κάνει καμιά επιλογή κενών μετά από αίτησή τους με βάση τα μόρια (μετάθεσης κι απόσπασης)  και την υπηρεσιακή κατάσταση των συναδέλφων με την ακόλουθη σειρά:

1.      Λειτουργικά υπεράριθμοι. (Αφορά εκπαιδευτικούς με οργανική τοποθέτηση σε σχολική μονάδα).

2.      Διάθεση ΠΥΣΔΕ (Αφορά εκπαιδευτικούς που δεν πήραν οργανική τοποθέτηση σε σχολική μονάδα και είναι υπεράριθμοι στην διάθεση του Υπηρεσιακού Συμβουλίου, του ΠΥΣΔΕ).

3.      Εκπαιδευτικοί που ζητούν Απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ (Αφορά όσους έχουν οργανική τοποθέτηση σε σχολική μονάδα και επιθυμούν να αλλάξουν σχολείο για την τρέχουσα σχολική χρονιά).

4.      Αποσπασμένοι από άλλα ΠΥΣΔΕ για την τρέχουσα σχολική χρονιά.

5.      Εκπαιδευτικοί που τοποθετήθηκαν στην περιοχή από Μετάταξη (αν υπάρχουν).

6.      Νεοδιόριστοι που τοποθετήθηκαν στην περιοχή.

7.      Αναπληρωτές που τοποθετήθηκαν στην περιοχή.

 

Οι εκπαιδευτικοί της κάθε κατηγορίας συγκρίνονται μεταξύ τους με βάση τα μόριά τους. Η σειρά τοποθέτησης των κατηγοριών των εκπαιδευτικών, όπως το απαιτούν οι ΕΛΜΕ, αφορά την υπηρεσιακή κατάσταση των εκπαιδευτικών και την αρχαιότητα τους στην περιοχή, αρχές που διέπουν όλη τη λογική των ΠΔ50/96 και ΠΔ100/97 που αφορούν τις μεταθέσεις.

 

Οι διαθέσεις των εκπαιδευτικών πραγματοποιούνται για την κάλυψη μικρών κενών και σε καμία περίπτωση για κάλυψη ολόκληρων κενών που θα προκαλέσουν την κατάτμησή τους. Σε κάθε περίπτωση κάλυψη τέτοιου κενού με διάθεση δύο εκπαιδευτικών, σε ακραίες περιπτώσεις, μπορεί να πραγματοποιηθεί στο τέλος της  διαδικασίας των λειτουργικών τοποθετήσεων. Οι διαθέσεις πρέπει να γίνονται στο τέλος της διαδικασίας των λειτουργικών τοποθετήσεων, εκτός απ’ τις προφανείς περιπτώσεις, όπου «κουμπώνουν» καλύψεις ωραρίου σε κοντινά και όμορα σχολεία που μπορούν να πραγματοποιηθούν απ’ την αρχή της διαδικασίας για να διευκολυνθεί η ανακοίνωση των λειτουργικών κενών όπου μπορεί να ανακοινωθούν σαν «πακέτα» δύο κοντινών σχολείων.

Μετά τη Β΄ φάση λειτουργικών τοποθετήσεων, η συμπλήρωση ωραρίου των εκπαιδευτικών για την κάλυψη του ωραρίου τους με διάθεση σε άλλη σχολική μονάδα να γίνεται με βάση την εγγύτητα των σχολικών μονάδων. Αν δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα και υπάρχουν περισσότεροι του ενός εκπαιδευτικοί που πρέπει να καλύψουν ωράριο, να ζητούνται δηλώσεις προτίμησης και η μετακίνηση να γίνεται με βάση τα μόρια του κάθε εκπαιδευτικού. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει εκδήλωση ενδιαφέροντος, θα μετακινείται ο εκπαιδευτικός με τα λιγότερα μόρια.

Γ) Οι τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών σε λειτουργικά κενά την περίοδο του Σεπτεμβρίου να γίνονται σε δύο (2) φάσεις. Στις  αρχές  του μήνα πραγματοποιείται η Α΄ φάση και ακολουθεί η Β΄ φάση συμπλήρωσης των λειτουργικών κενών από το ΠΥΣΔΕ.

 

ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΦΑΣΕΙΣ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ Α΄ ΦΑΣΗ

Απαιτούμε και καλούμε το ΠΥΣΔΕ  να αποφασίσει ότι οι εκπαιδευτικοί, που θα τοποθετηθούν στην Α΄ φάση δεν θα χάσουν την έως τότε υπηρεσιακή τους κατάσταση και με αυτή θα  έχουν το δικαίωμα να διεκδικήσουν τα κενά της Β΄ φάσης που θα προκύψουν.

Αυτό επιβάλλεται να γίνει γιατί:

Α) Τα κενά που προκύπτουν στα σχολεία στην Α’ φάση  λειτουργικών τοποθετήσεων δεν μπορεί να είναι τα πραγματικά στο σύνολό τους γιατί τα τμήματα των Λυκείων και των ΕΠΑΛ δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί λόγω της κινητικότητας των εγγραφών των μαθητών και της διαδικασίας των εξετάσεων για τους μετεξεταστέους μαθητές.

Β) Υπάρχει πάντα η πιθανότητα (σύμφωνα με την πρακτική του ΥΠΑΙΘ των προηγούμενων ετών) να ανακοινωθούν νέες αποσπάσεις εκπαιδευτικών μετά τις 11 Σεπτεμβρίου.

Γ) Υπάρχει πάντα η πιθανότητα στην επεξεργασία των κενών της Α’ φάσης να προκύψουν λάθη, λόγω του μικρού χρόνου που έχουν τα σχολεία και το ΠΥΣΔΕ για τον ακριβή καθορισμό των εκπαιδευτικών αναγκών

Το αποτέλεσμα αυτών των εκκρεμοτήτων θα τροποποιήσει αφενός τα δηλωθέντα τμήματα μαθητών σε πολλά σχολεία και αφετέρου θα έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία νέων κενών ή πλεονασμάτων σε εκπαιδευτικό προσωπικό στις σχολικές μονάδες.

Η διαδικασία, που προτείνουμε, λειτουργεί για πολλά χρόνια στη Δυτική Αττική χάρη στους αγώνες των συναδέλφων και των ΕΛΜΕ της περιοχής μας και διασφαλίζει την διαφανή διαδικασία ανακοίνωσης και κάλυψης των κενών των σχολικών μονάδων χωρίς τη δυνατότητα απόκρυψης με δόλο κενών στη Α΄ φάση με στόχο να ανακοινωθούν στη Β΄.

Η εφαρμογή αυτής της διαδικασίας στις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών σε λειτουργικά κενά την περίοδο του Σεπτεμβρίου είναι για τον κλάδο θέση αρχής. Δεν μπορεί και δεν πρέπει η διαδικασία των τοποθετήσεων των εκπαιδευτικών σε λειτουργικά κενά να εφαρμόζεται κατά το δοκούν σύμφωνα με τις μεμονωμένες ανάγκες κάποιων.

Τέλος, χρειάζεται να υπάρχει μεγάλη μέριμνα, ώστε αν είναι δυνατόν σ΄ αυτές τις τόσο αντίξοες εργασιακές και οικονομικές συνθήκες, να μην αναγκάζονται οι συνάδελφοι να καλύπτουν κενά σε μεγάλες αποστάσεις.    

 

ΤΑ ΔΣ ΤΩΝ 2 ΕΛΜΕ

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ την ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΟΛΙΓΟΜΕΛΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ σε ΕΠΑΛ και ΓΕΛ από το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ για ΑΣΦΑΛΗ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!

 

Α΄ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

(ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ-ΜΑΝΔΡΑΣ-ΕΙΔΥΛΛΙΑΣ)

ΕΛΜΕ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ-ΖΕΦΥΡΙΟΥ-ΦΥΛΗΣ

29/07/2021

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ την ΕΓΚΡΙΣΗ  ΤΩΝ ΟΛΙΓΟΜΕΛΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ  

σε ΕΠΑΛ και ΓΕΛ από το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ για ΑΣΦΑΛΗ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!

Κατά πάγια τακτική των τελευταίων χρόνων το Υπουργείο Παιδείας εφαρμόζει τις διατάξεις που ορίζουν το πέρας των εγγραφών των ΕΠΑΛ και την οριστικοποίηση των τμημάτων γενικής παιδείας, τομέων και ειδικοτήτων των ΕΠΑΛ, καθώς και ομάδων προσανατολισμού και κατευθύνσεων στα ΓΕΛ, μέσα στο κατακαλόκαιρο. Ο κύριος στόχος είναι να συνεχιστούν οι εγγραφές τον Σεπτέμβρη μόνο στα εγκεκριμένα τμήματα, που σημαίνει ότι χιλιάδες τμήματα πανελλαδικά με μικρότερο αριθμό μαθητών απ’ τον προβλεπόμενο είναι στον αέρα και στο έλεος των προθέσεων της Υπουργού Παιδείας. Φέτος λόγω και της ανώμαλης κατάστασης στη λειτουργία των σχολείων, που δημιουργήθηκε λόγω κορωνοϊού,  πολλοί μαθητές δεν ολοκλήρωσαν τη διαδικασία επανεγγραφής τους με αποτέλεσμα πολλά τμήματα, κυρίως σε τομείς και ειδικότητες των ΕΠΑΛ, αλλά και στα ΓΕΛ να μην συμπληρώσουν τον κατώτερο αριθμό μαθητών που είναι απαραίτητος για τη λειτουργία τους. Το αποτέλεσμα είναι να υπάρχουν περισσότερα ολιγομελή τμήματα σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Στοιχεία και πληροφορίες αναφέρουν ότι στην Αττική φέτος τα ολιγομελή τμήματα είναι σχεδόν διπλάσια απ’ τα περσινά.  Ειδικότερα, στην Δυτική Αττική υπάρχουν 26 ολιγομελή τμήματα στα πέντε ΕΠΑΛ της περιοχής!... Αν δεν εγκριθούν τα τμήματα εκατοντάδες μαθητές πανελλαδικά θα μείνουν στον αέρα και θα πρέπει το Σεπτέμβρη να βρουν άλλο σχολείο για να συνεχίσουν στο αντίστοιχο τμήμα τομέα, ειδικότητας ή και ομάδας προσανατολισμού, που επιθυμούν, γιατί με βάση τον ισχύοντα νόμο οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν μόνο τα λειτουργούντα τμήματα.

Επιπλέον πολλοί γονείς ανήλικων μαθητών δεν είναι εξοικειωμένοι με την ηλεκτρονική διαδικασία εγγραφών ή δε διαθέτουν τον  ανάλογο τεχνολογικό εξοπλισμό, με αποτέλεσμα πολλές εγγραφές να μην έχουν πραγματοποιηθεί εντός των προθεσμιών λόγω του ότι ειδικά στα ΕΠΑΛ ολοκληρώνονται στα μέσα Ιουλίου με τα σχολεία κλειστά!

Η μη έγκριση των ολιγομελών τμημάτων σημαίνει και την κατάργηση χιλιάδων τμημάτων πανελλαδικά με αντίστοιχη διόγκωση όσων λειτουργήσουν και πλαστή μείωση των αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό, στόχος που είναι μέσα στις προθέσεις του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης. Επιβάλλεται οι ΔΔΕ και οι ΠΔΕ να έχουν εγκρίνει όλα τα τμήματα που στέλνονται από τα σχολεία και στη συνέχεια το Υπουργείο να κάνει κι αυτό το ίδιο!

Απαιτούμε να υπάρξει για όλα τα τμήματα των ΓΕΛ και των ΕΠΑΛ δεύτερη φάση εγγραφών χωρίς καμία εξαίρεση, έτσι ώστε οι μαθητές να έχουν τη δυνατότητα επιλογής αυτών που επιθυμούν. Η δεύτερη φάση των εγγραφών σε όλα τα τμήματα να γίνει τον Σεπτέμβριο και να δοθεί επαρκής προθεσμία για την ολοκλήρωση της διαδικασίας χωρίς προβλήματα.

Επίσης, να επιτραπούν εγγραφές μαθητών όταν αριθμητικά οι εγγραφές είναι περισσότερες  από τη σχετική πρόβλεψη του αριθμού των τμημάτων που έχουν κάνει τα σχολεία, με την προϋπόθεση ότι υπάρχει επαρκής κτηριακή και υλικοτεχνική υποδομή για να υποστηριχθούν τα τμήματα.

Σε κάθε περίπτωση να υλοποιηθεί η απαίτηση του κλάδου για απόλυτη μείωση του αριθμού των μαθητών στα τμήματα λόγω και της συνέχισης της πανδημίας

Μετά από την οριστικοποίηση των πρώτων τμημάτων στα ΕΠΑΛ, οι δυο ΕΛΜΕ της Δυτικής Αττικής θεωρούμε ότι άμεσα θα πρέπει να γίνει παρέμβαση της ΟΛΜΕ και των ΕΛΜΕ στο υπουργείο για το πολύ σοβαρό αυτό ζήτημα.

      Τα ΔΣ των ΕΛΜΕ

Α ΕΛΜΕ Δυτ. Αττικής συμπαράσταση στο δοκιμαζόμενο λαό της Κούβας

 

Ελευσίνα        20/1/2021

 

 

Α’ Ε.Λ.Μ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δ/ΝΣΗ: Πίνδου και Αθηνάς 22 Ελευσίνα

Email: a.elme.dyt.attikis@gmail.com

http: //aelmedytikattik.blogspot.gr/

 

Το Δ.Σ. της Α' ΕΛΜΕ Δυτικής Αττικής εκφράζει την αλληλεγγύη του στον κουβανικό λαό, καταδικάζοντας

την απύθμενη υποκρισία και την απροκάλυπτη σχεδόν ιμπεριαλιστική επέμβαση των ΗΠΑ στο νησί,

που αποσκοπεί στην αποσταθεροποίηση και την ανατροπή της κουβανικής κυβέρνησης. Προς αυτήν

την κατεύθυνση οι ΗΠΑ συνεπικουρούνται από την αντικουβανική μαφία και τους μισθοφόρους τους

στο εσωτερικό του νησιού, ενώ χρησιμοποιούν ως εργαλείο και μια μερίδα Κουβανών

"αμερικανοφρόνων" και, κυρίως, τα υπολείμματα του αμερικανόφιλου καθεστώτος που μετεπαναστατικά

κατέφυγε στο Μαϊάμι της Φλόριντα.

Η Κούβα δίνει από το 1962 μια τιτάνια μάχη ζωής, κόντρα στις συνέπειες ενός δολοφονικού εμπάργκο

έξι δεκαετιών -που διατήρησε ο Τραμπ και συνεχίζει ο Μπάιντεν- και το οποίο αποτρέπει την εισαγωγή

μιας σειράς ιατρικών ειδών και προμηθειών πρώτης ανάγκης, ακόμη και στις πρωτοφανείς συνθήκες

της πανδημίας. Παρά την εμετική προπαγάνδα του διεθνούς Τύπου, το νησί του Τσε, του Καμίλο και

του Φιντέλ έλαβε τα αναγκαία μέτρα προστασίας των κατοίκων του και ανέπτυξε 5 εμβόλια για την

αντιμετώπιση του κορωνοϊού. Πολύ περισσότερο,            έστειλε ιατρική βοήθεια σε μια σειρά από

χειμαζόμενες χώρες σε όλον τον πλανήτη, ενώ χιλιάδες καρκινοπαθείς Αμερικανοί κάθε χρόνο

περιθάλπονται δωρεάν στην Κούβα. Γι' αυτούς τους λόγους εκατομμύρια εργαζομένων σε όλον τον

κόσμο χαιρετίζουν και εκφράζουν την ευγνωμοσύνη τους στον κουβανικό λαό για τη διεθνιστική

ανθρωπιστική προσφορά του στην υγεία, την παιδεία και τον πολιτισμό, προσφορά - σύμβολο στους

αγώνες των εργαζομένων διεθνώς.

Την ίδια στιγμή οι αυτόκλητοι υπερασπιστές της "Δημοκρατίας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων"

έσκαβαν μαζικούς τάφους στις ΗΠΑ για τους νεκρούς της πανδημίας, στην ΕΕ ιδιωτικοποιούσαν την

υγεία και στον τόπο μας η κυβέρνηση της ΝΔ, έχοντας καταργήσει δημόσια νοσοκομεία ως

"περιττά", κατακρεουργούσε τους μισθούς, τις συντάξεις, τα εργασιακά δικαιώματα, καθώς και τα

αναφαίρετα δημοκρατικά δικαιώματα της απεργίας και της ακηδεμόνευτης συνδικαλιστικής δράσης. Οι

αυτόκλητοι υπερασπιστές της "Δημοκρατίας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων" είναι οι ίδιοι που

δολοφονούν τους λαούς στο Ιράκ, το Αφγανιστάν και την Παλαιστίνη. Είναι οι ίδιοι που ανατρέπουν με

πραξικοπήματα τις δημοκρατικές κυβερνήσεις της Βενεζουέλας και της Βολιβίας, συνεργάζονται με το

"ναρκο"- καθεστώς της Κολομβίας, αλλά και οπλίζουν καθημερινά το χέρι των αστυνομικών εναντίον των

έγχρωμων στις ΗΠΑ. Η υποκρισία και τα ψέματα των ιμπεριαλιστών είναι καλυμμένα με το αίμα

παλαιότερων επεμβάσεών τους σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης, πάντοτε με το πρόσχημα της

προστασίας της "δημοκρατίας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων".

Σε αυτό το πλαίσιο καταγγέλλουμε τα ιμπεριαλιστικά σχέδια ανατροπής της κουβανικής κυβέρνησης και

διχασμού του κουβανικού λαού, καθώς και όλες τις επεμβάσεις στην Εγγύς και Μέση Ανατολή, τα

Βαλκάνια, τη Βόρεια Αφρική και τη Λατινική Αμερική από την "πολιτισμένη Δύση". Εκφράζουμε την

αμέριστη αλληλεγγύη μας στον αγώνα του κουβανικού λαού για ευημερία, ανεξαρτησία και ειρήνη

κόντρα στους κάθε λογής αυτόκλητους "προστάτες" του και απαιτούμε την άμεση άρση του

δολοφονικού εμπάργκο.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Α’ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ


 


Ο Πρόεδρος του Δ.Σ.


Η Γραμματέας του Δ.Σ.


 Ιωαννίδης Τάσος

Βασιλείου Γιούλη