Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2021

ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΚΤΡΩΜΑ ΚΕΡΑΜΕΩΣ! ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ


                       
Α’ Ε.Λ.Μ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
Δ/ΝΣΗ: Πίνδου και Αθηνάς 22  Ελευσίνα                   
Email: a.elme.dyt.attikis@gmail.com
http: //aelmedytikattik.blogspot.gr/

 

 

Ελευσίνα  27/07/2021

 

 
ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΚΤΡΩΜΑ ΚΕΡΑΜΕΩΣ! ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ!
Μέσα στο κατακαλόκαιρο και σε συνθήκες πανδημίας, η κυβέρνηση επιτίθεται και πάλι με πρωτοφανή σφοδρότητα στο δημόσιο σχολείο. Το νομοθετικό τερατούργημα που πρόκειται να ψηφιστεί, αλλάζει ολοκληρωτικά το τοπίο στα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών. Πουλώντας φύκια για μεταξωτές κορδέλες, η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ ούτε τη δημόσια εκπαίδευση αναβαθμίζει, ούτε τον κόσμο της εκπαίδευσης ενδυναμώνει. Αντιθέτως, υλοποιεί κατά γράμμα τα ευαγγέλια των ΕΕ-ΟΟΣΑ και τους ευσεβείς πόθους του ΣΕΒ:
Αυτονομία σχολικής μονάδας και λειτουργία της με ιδιωτικο-οικονομικά κρίτηρια:
-   Οι εκπαιδευτικοί μετατρέπονται σε κυνηγούς επιχειρηματιών χορηγών και δωρεών για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των σχολείων, που στενάζουν διαχρονικά από τις αιματηρές περικοπές.


-   Οι διευθυντές μετατρέπονται σε managers που θα κολλάνε «ενοικιαστήρια» τις σχολικές υποδομές προς αναζήτηση πόρων, ενώ οι γονείς σε πελάτες θα βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη για τη μόρφωση των παιδιών τους.
-   Όπου εφαρμόστηκε αυτή η βάρβαρη πολιτική, οι συνέπειες ήταν ανεπανόρθωτες: κατηγοριοποίηση των σχολείων που παραδέρνουν μεταξύ οικονομικού στραγγαλισμού και λουκέτου, με διαφορετική χρηματοδότηση, διαφορετικό πρόγραμμα, διαφορετικά μαθήματα, διαφορετικά σχολικά βιβλία και γενικευμένο λειτουργικό αναλφαβητισμό για τους πολλούς, καθώς και «πλούσια» σχολεία για λίγους κι εκλεκτούς.
-   Το αμέσως επόμενο βήμα, βάσει των εκθέσεων του ΟΟΣΑ, είναι η υπαγωγή των σχολικών μονάδων στους Δήμους και η μετατροπή των εκπαιδευτικών σε δημοτικούς υπαλλήλους, με τη μόνιμή και τη σταθερή εργασία, στη βάση της οργανικής θέσης, να μετατρέπεται σε σύντομο ανέκδοτο.
Ολική επαναφορά της ατομικής αξιολόγησης και αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας:
-   Οι διευθυντές και οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης μετατρέπονται σε αξιολογητές ανά δύο και τέσσερα χρόνια αντίστοιχα. Μάλιστα ο Διευθυντής του σχολείου θα μπορεί να μπαίνει στην τάξη και να παρακολουθεί το μάθημα του εκάστοτε συναδέλφου για να αξιολογήσει, ενώ μαζί με συμβούλους εκπαίδευσης, με επόπτες εκπαίδευσης με μέντορες, με περιφερειακούς επόπτες, με το ΙΕΠ και την ΑΔΙΠΠΔΕ θα σηκώνουν τη δαμόκλειο σπάθη της τετράβαθμης κλίμακας πάνω από τα κεφάλια των εκπαιδευτικών. 


-   Για πρώτη φορά θα αξιολογούνται ως «υπηρεσιακώς επαρκείς» μόνο οι συνάδελφοι που «που εφαρμόζουν και προωθούν» την κυρίαρχη αντι-εκπαιδευτική πολιτική. Με λίγα και απλά λόγια, οι εκπαιδευτικοί πρέπει να γίνουν με τον βούρδουλα κυνηγοί χορηγών και να οργανώνουν κάθε λογής ομίλους και εκδηλώσεις για την «προβολή» της σχολικής μονάδας, εκτός εργασιακού ωραρίου και σε συνθήκες απλήρωτης εργασίας. Πολύ περισσότερο, πρέπει να εκπαιδεύουμε τους μαθητές μας σαν άλογα κούρσας σε έναν εξεταστικό μαραθώνιο από την Στ΄ Δημοτικού, την Γ΄ Γυμνασίου έως και τις τρεις λυκειακές τάξεις στο έδαφος της Τράπεζας Θεμάτων σε ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, αλλά και να διαφημίζουμε τις μετα-γυμνασιακές σχολές κατάρτισης ως διέξοδο για τους «όπου φτωχούς κι η μοίρα τους».
-   Είναι απολύτως προφανές το πρωτόγνωρο καθεστώς εξαρτήσεων, πελατειακών σχέσεων, φόβου και εργασιακής ανασφάλειας που θα δημιουργηθεί μέσα στο σχολείο. Αντίστοιχα, είναι ηλίου φαεινότερο ότι η βασική σπουδή των συμβούλων ουσιαστικά και πρακτικά θα είναι η διά πυρός και σιδήρου προώθηση της αξιολόγησης και της αντι-εκπαιδευτικής πολιτικής.
Σύνδεση αξιολόγησης  με μονιμοποίηση:
-   Για πρώτη φορά στα χρονικά η μονιμοποίηση των νεοδιόριστων συναδέλφων συνδέεται με την πλήρη αποδοχή της πολλαπλής αξιολόγησης, προκειμένου να χρησιμοποιηθούν ως «δούρειος ίππος» για την γενικευμένη εφαρμογή της τελευταίας.


-   Παρά τις περί του αντιθέτου υπουργικές διαβεβαιώσεις, ανοίγει διάπλατα ο δρόμος των απολύσεων σε περίπτωση που οι νεοδιόριστοι αξιολογηθούν ως «υπηρεσιακώς ανεπαρκείς».
Κατάργηση του Συλλόγου Διδασκόντων
-   Σ’ ένα σχολείο που θα προσομοιάζει σε επιχείρηση, ο σύλλογος διδασκόντων αποκτά διακοσμητικό ρόλο.


-   Αντίθετα, ο διευθυντής θα «αποφασίζει και θα διατάζει» για όλα, με το φόβητρο της επίπληξης ή της πειθαρχικής ποινής, καθώς και τον εκβιασμό της «αρνητικής αξιολόγησης», σε περίπτωση συμμετοχής των εκπαιδευτικών στην απεργία-αποχή, που σημειωτέον ανήλθε φέτος σε ποσοστά 80-85%.
Δεξιότητες και ανεστραμμένη μάθηση παντού, μόρφωση πουθενά
-   Με όση χρυσόσκονη κι αν πασπαλίσουν την ανεστραμμένη τάξη, τα εργαστήρια δεξιοτήτων και την παγίωση της τηλε-«εκπαίδευσης» μέσω των βιντεοσκοπημένων μαθημάτων, εντείνονται κραυγαλέα οι μορφωτικές ανισότητες και οι ταξικοί φραγμοί.


-   Το παιδαγωγικό όραμα κυβέρνησης-ΣΕΒ είναι η επαναφορά στη δεκαετία του 1950 και η μετατροπή της παιδείας και των σπουδών από δικαίωμα για όλους σε προνόμιο για λίγους κι εκλεκτούς. Η φετινή εμπειρία της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής είναι η πρώτη γεύση για το μέλλον της μορφωτικής εξεταστικής απόρριψης που σχεδιάζουν για τη νέα γενιά.
Δε θα σταθούμε με σταυρωμένα χέρια μπροστά σε ένα νομοσχέδιο που επιδιώκει να μετατρέψει το σχολείο σε επιχείρηση και την άλωση των μορφωτικών και εργασιακών δικαιωμάτων. Είναι λοιπόν επιτακτική η ανάγκη αποφασιστικής συλλογικής απάντησης με Γ/Σ και Γ/Σ προέδρων το αμέσως επόμενο διάστημα που θα βάλουν φραγμό στις επιδιώξεις τους. Είναι επίσης επιτακτική ανάγκη να υπάρξει ώσμωση με το μαθητικό και γονεϊκό κίνημα, να συγκροτηθεί πανεκπαιδευτικό μέτωπο ενάντια στα επιχειρούμενα κυβερνητικά μέτρα.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΤΕΡΑΤΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ ΚΕΡΑΜΕΩΣ!
· Όχι στην αξιολόγηση-χειραγώγηση-απόλυση των  εκπαιδευτικών και κατηγοριοποίηση των σχολείων. Παιδαγωγική ελευθερία και εργασιακή δημοκρατία στο δημόσιο σχολείο.
· Γενναία αύξηση των δαπανών για το δημόσιο σχολείο αποκλειστικά από τον τακτικό προϋπολογισμό. Σύγχρονες υποδομές, εργαστήρια και εξοπλισμός.
· Δωδεκάχρονο δημόσιο δωρεάν σχολείο με ολόπλευρη μόρφωση για όλα τα παιδιά. Ενιαία αναλυτικά προγράμματα και σύγχρονα, επιστημονικά θεμελιωμένα και κατανοητά σχολικά βιβλία. Κανένα παιδί εκτός δημόσιου σχολείου, κανένας νέος και καμία νέα χωρίς απολυτήριο λυκείου. Ενισχυτική Διδασκαλία με την έναρξη της σχολικής χρονιάς.
· Μόνιμη και σταθερή εργασία και αξιοπρεπείς μισθοί και συντάξεις. Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών. Αυτοδίκαιη μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων.
· Μέτρα για την έναρξη της νέας σχολική χρονιάς: 15  μαθητές ανά τμήμα, εξασφάλιση όλων των κατάλληλων αιθουσών και του προσωπικού καθαριότητας, μαζικά επαναλαμβανόμενα tests υπό τον ΕΟΔΥ για πλήρη ιχνηλάτηση.
Όλες και όλοι στη συγκέντρωση των ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ
την ημέρα ψήφισης του νομοσχεδίου, Τετάρτη 28/7 στις 6μμ στο  Σύνταγμα


 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Α’ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

 

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ.


Ιωαννίδης Τάσος

 


Η Γραμματέας του Δ.Σ.

 


Βασιλείου Γιούλη

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου