Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2022

Για το voucher των 200€

 

                            

Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δ/ΝΣΗ: Πίνδου και Αθηνάς 22  Ελευσίνα                  

Email: a.elme.dyt.attikis@gmail.com

http: //aelmedytikattik.blogspot.gr/

 

 

Ελευσίνα  19/2/2022

 

 

ΝΑ ΕΞΟΠΛΙΣΤΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΜΕΣΑ

Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΗ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

Το υπουργείο εφαρμόζοντας τις αντί εκπαιδευτικές κατευθύνσεις της κυβέρνησης υποχρηματοδοτεί και απαξιώνει με κάθε του απόφαση την καθολική ενιαία δημόσια και δωρεάν παιδεία.

Με μειούμενα ποσοστά χρηματοδότησης επί του προϋπολογισμού της τάξης του 4% του ΑΕΠ στραγγαλίζει οικονομικά το δημόσιο σχολείο. Αυξάνει διαρκώς την εντατικοποίηση, το βάθος και το πλάτος της ύλης, αναπροσαρμόζει τα αναλυτικά προγράμματα ευνοώντας τις δεξιότητες έναντι της στέρεας γνώσης. Μπλοκάρει τις προσλήψεις που είναι απαραίτητες για την κάλυψη των κενών με μέτρα όπως οι υποχρεωτικές υπερωρίες, οι μετακινήσεις εκπαιδευτικών, άρα ενισχύοντας την ελαστική-προσωρινή απασχόληση στους εκπαιδευτικούς, με αποτέλεσμα να δυσκολεύεται η ευεργετική ανάπτυξη δεσμών και επικοινωνίας με το σχολικό περιβάλλον. Υποχωρεί με βήμα ταχύ από την ευθύνη του να συντηρεί τις  σχολικές μονάδες, εισάγει τις συμπράξεις ιδιωτικού-δημοσίου σε όλες τις βαθμίδες, προτείνει και ευνοεί με νομοθετήματα την κατηγοριοποίηση των σχολείων μέσω της αξιολόγησης και την αυτονομίας. Βαφτίζει καλές πρακτικές την επιχειρηματικότητα και την είσοδο των  ιδιωτικών επιχειρηματικών συμφερόντων ως ευεργέτες που θα δώσουν λύσεις συμφεροντολογικές, κάλυψης των αγοραίων αναγκών τους, εκεί που το ίδιο υποχρεούται να δώσει λύσεις κοινωνικές κάλυψης των πραγματικών αναγκών της εργαζόμενης πλειοψηφίας. Προωθεί αλλαγές στα αναλυτικά προγράμματα σπουδών που θα ορθώσουν νέους ταξικούς φραγμούς για τα παιδιά των οικονομικά ασθενέστερων οικογενειών.

Πρακτικά λοιπόν, το δημόσιο σχολείο αφήνεται να μαραζώσει για να οξυνθούν οι αδυναμίες του και ταυτόχρονα προτείνονται αγοραίες απαντήσεις που θα αναλάβουν να δώσουν τις δικές τους "λύσεις" με το αζημίωτο φυσικά πάντα, διπλό μάλιστα (ιδεολογικό και οικονομικό) με βάση τις στρατηγικές επιλογές κεφαλαίου, ΕΕ, ΟΟΣΑ.

Η πανδημία μετά από μια δεκαετία μνημονιακής έντασης των περικοπών, βρήκε τα σχολεία στην χειρότερη κατάσταση από ποτέ. Το υπουργείο όφειλε να πάρει δραστικά μέτρα τη χρονιά του αναγκαστικού εγκλεισμού λόγω της πανδημίας, προκειμένου να εξασφαλίσει τόσο την ασφαλή επάνοδο στην λειτουργία, με τα απαιτούμενα υγειονομικά πρωτόκολλα αλλά και δραστική μείωση του αριθμού των μαθητών σε έως 15 ανά τμήμα, (που η 2μηνη εκ περιτροπής λειτουργία με 15 μαθητές ανά τμήμα, τον Μάιο-Ιούνιο του 2020, κατέδειξε ένα μεγάλο παιδαγωγικό και μορφωτικό όφελος). Αντ’ αυτού όμως, δεν έκανε τίποτα!

Αντί να προετοιμαστεί ώστε να εξοπλίσει όλα τα σχολεία με σύγχρονα τεχνολογικά μέσα και γρήγορο ίντερνετ οπτικών ινών, ικανό να σηκώνει την συμμετοχή όλων των εκπαιδευτικών, κρύφτηκε με απειλές και συκοφαντίες μάλιστα, πίσω από το φιλότιμο και τη χρήση προσωπικού -συχνά ανεπαρκούς-εξοπλισμού!

Έτσι φτάνουμε στο σήμερα όπου νομοθετεί την τηλεργασία σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, με πλήρη υποχρέωση του εργοδότη να εξασφαλίζει τα τεχνικά μέσα και το κόστος της σύνδεσης στον εργαζόμενο, να ΕΞΑΙΡΕΙ ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΩΣ τους εργαζόμενους ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ από αυτήν την υποχρέωση του εργοδότη (είτε σαν κράτος είτε σαν ιδιώτη).

Το «τυράκι» των 200 ευρώ, σαν «καθρεφτάκι σε ιθαγενείς», με τη μορφή επιταγής-voucher  για αγορά από τους εκπαιδευτικούς τεχνικού εξοπλισμού (τι άραγε; ένα μέτριο tablet;) δεν μπορεί να χρυσώσει το χάπι των τεράστιων ευθυνών και ανεπαρκειών του υπουργείου.

Επιλέγει δε την μορφή του voucher, αντί την απευθείας προμήθεια συντήρηση και λειτουργία των σχολείων με τον απαραίτητο εξοπλισμό, με δική του φροντίδα και ευθύνη, προκειμένου να αποκομίσει ιδεολογικό όφελος ακόμη και σε αυτή την δύσκολη στιγμή που κορυφώνεται η υγειονομική κρίση. Επιχειρεί να μεταβιβάσει αυτή την ευθύνη, προωθώντας την αυτόνομη ατομική δράση του κάθε εκπαιδευτικού που θα κρίνεται και θα αξιολογείται στο νέο πλαίσιο της αυτόνομης οικονομικής ανεξαρτησίας της κάθε σχολικής μονάδας, με μικρή έξωθεν αρχική βοήθεια (τα διάφορα voucher) ώστε να αρχίσουν να λειτουργούν τα σχολεία με όρους ιδιωτικής εμπορικής επιχείρησης και όχι δημόσιου εκπαιδευτικού ιδρύματος. Παράλληλα αποτελεί και μέτρο νέας οικονομικής αφαίμαξης του εισοδήματός μας, εφόσον στις περισσότερες περιπτώσεις οι συνάδελφοι που θα το χρησιμοποιήσουν θα υποχρεωθούν να συμπληρώσουν ένα ποσό, μικρότερο ή μεγαλύτερο για την αγορά αξιοπρεπούς εξοπλισμού. Η συγκεκριμένη μορφή θέλουν να αποτελέσει το πρόκριμα για τη γενίκευση του voucher και στους γονείς, οι οποίοι θα κληθούν να επιλέξουν σχολείο – και με βάση την κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων – συμπληρώνοντας και οι ίδιοι την οικονομική διαφορά εφόσον επιλέξουν την περισσότερο «ακριβή» λύση. Με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια! Τα σχολεία και οι εκπαιδευτικοί από λειτουργοί μετατρέπονται σε ¨παρόχους υπηρεσιών εκπαίδευσης¨.

Παράλληλα επιχειρεί να ρίξει στάχτη στα μάτια της κοινωνίας:

·       και ότι τάχα δεν θα χάνεται πια καμία ώρα μαθήματος με την εξ’ αποστάσεως ΔΗΘΕΝ εκπαίδευση ώστε να μη καθυστερεί την εξεταστική της καρμανιόλα σε καμία τάξη από το Δημοτικό έως το Λύκειο και να χρησιμοποιείται ως φάρμακο «δια πάσαν νόσον» χωρίς να καλύπτει τις ελλείψεις

·       αλλά και ότι οι εκπαιδευτικοί, θα είναι πια υποχρεωμένοι να τηλεδιδάσκουν από το σπίτι τους.

Την ίδια ώρα θα καταγράφει για επικοινωνιακούς λόγους, την όποια τέτοια δαπάνη (30-40 εκατ. Ευρώ)  στα «αναπτυξιακά» της κονδύλια, για να εμφανίζεται ότι ενδιαφέρεται για τις επενδύσεις και την τόνωση της οικονομίας.

Και φυσικά θα την κατευθύνει συστημένα σε συγκεκριμένους επιχειρηματικούς ομίλους,  που έχουν τις προδιαγραφές για να ανταποκριθούν στις παραγγελίες.

 

ΟΛΜΕ-ΔΟΕ-ΟΙΕΛΕ ΚΑΙ ΕΛΜΕ-ΣΕΠΕ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ:

VOUCΗER ΚΙ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΠΛΗΓΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΤΩΡΑ!!!!   ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΤΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ

ΚΑΛΥΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΕ ΥΠΟΔΟΜΗ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΚΟΥΠΟΝΙΟΥ

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Α΄ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

 

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ.

Ιωαννίδης Τάσος

 

 

 

ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΕΛΜΕ

Ο Γραμματέας του Δ.Σ.

 

Λουκόπουλος Κώστας

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου