Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

Τελευταίο αντίο στο συνάδελφο Κώστα Παπλωματά


Η είδηση της ξαφνικής απώλειας του συναδέλφου της Α/θμιας Εκπαίδευσης Παπλωματά Κώστα σε τροχαίο ατύχημα,γέμισε το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας με θλίψη.Ο συνάδελφος μας,μέλος του ΠΑΜΕ,παρών σε όλους τους αγώνες ,έδειξε με το ήθος του ,ανεξαρτήτως πολιτικών διαφοροποιήσεων,τι σημαίνει καθαρός αγωνιστής της καθημερινότητας.
Στην αποχαιρετιστήρια τελετή,παραβρέθηκαν εκατοντάδες συνοδοιπόροι του απο όλους τους πολιτικούς και κοινωνικούς χώρους.
Η Α' ΕΛΜΕ Δυτ.Αττικής εκφράζει τα θερμά συλλυπητήρια των συναδέλφων μας στην οικογένεια και τους συναγωνιστλες του και την αμετακίνητη θέληση όλων μας να βαδίσουμε στα βήματα των λαϊκών αγώνων για μια άλλη δικαιότερη κοινωνία που και ο συνάδελφος μας οραματίζονταν.

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΣΠΕΥΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

Ο.Λ.Μ.Ε.
Ερμού & Κορνάρου 2
ΤΗΛ: 210 32 30 073 – 32 21 255
FAX: 210 33 11 338
e-mail:olme@otenet.gr Αθήνα, 20/1/2015

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΣΠΕΥΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ καταγγέλλει την απαράδεκτη από κάθε άποψη τακτική που ακολουθεί ειδικά το τελευταίο διάστημα η ηγεσία του Υπ. Παιδείας.
Συγκεκριμένα, παράγοντες της ηγεσίας του υπ. Παιδείας, παραβλέποντας τον αυστηρά υπηρεσιακό χαρακτήρα που έχει μια κυβέρνηση κατά τη διάρκεια προεκλογικής περιόδου και παραβιάζοντας κάθε ηθική και πολιτική δεοντολογία, επιδιώκουν να δημιουργήσουν με αυταρχικό τρόπο «τετελεσμένα» σε μια σειρά σοβαρών εκκρεμών ζητημάτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεσμεύοντας έτσι και στο μέλλον την εκπαιδευτική πολιτική σε αντιπαιδαγωγικές κατευθύνσεις.
Τελευταίο παράδειγμα αποτελεί η εναγώνια προσπάθεια της ηγεσίας του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας να παραλάβει και να εγκρίνει τα νέα Αναλυτικά Προγράμματα για το «Νέο Λύκειο» (που θεσμοθέτησε το 2013) πριν την ημερομηνία των εκλογών, παρακάμπτοντας τις ειδικές Επιτροπές που είχαν συσταθεί γι’ αυτό το σκοπό σε κάθε αντικείμενο/μάθημα και συστήνοντας, παρά τις αντιδράσεις των Επιτροπών και παραβιάζοντας τον αρχικό σχεδιασμό, μια ενιαία τριμελή επιτροπή παραλαβής για όλα τα μαθήματα (απόφαση ΔΣ ΙΕΠ/443/14-1-2015/ΑΔΑ:672ΜΟΞΛΔ-Θ97).
Επισημαίνουμε ότι, πέρα από τους κινδύνους που εγκυμονεί μια τέτοια βιαστική και αβασάνιστη διαδικασία για την ποιότητα των Αναλυτικών Προγραμμάτων, κακοποιείται βάναυσα κάθε έννοια δημοκρατικού διαλόγου, με τους καθ’ ύλην αρμόδιους εκπαιδευτικούς φορείς, όπως είναι οι οργανώσεις των εκπαιδευτικών και οι επιστημονικές ενώσεις, να τίθενται για μια ακόμα φορά στο περιθώριο.
Ο υπουργός Παιδείας πρέπει επιτέλους να κατανοήσει ότι είναι υπηρεσιακός υπουργός μιας απερχόμενης κυβέρνησης και οφείλει να θέσει τέρμα σε κάθε σχετική διαδικασία που επιδιώκει είτε για να δημιουργήσει τετελεσμένα είτε να εξασφαλίσει την «τακτοποίηση ημετέρων».