Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2023

Ατομική αξιολόγηση

 




Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δ/ΝΣΗ: Πίνδου και Αθηνάς 22  Ελευσίνα                   

Email: a.elme.dyt.attikis@gmail.com

http://aelmedytikattik.blogspot.gr/

 

 

Ελευσίνα  2/2/2023

 

Αιτία πολέμου οι διαδικασίες - εξπρές κυβέρνησης και Υπουργείου Παιδείας, να τρέξουν» τη λεγόμενη ατομική «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών!

Σε ένα άσχετο νομοσχέδιο του Υπουργείου Μεταφορών, όπως μας έχει πια συνηθίσει, το Υπουργείο Παιδείας φέρνει τροπολογία, ώστε να επισπεύσει τη διαδικασία έναρξης της ατομικής «αξιολόγησης» των εκπαιδευτικών. Με τη συγκεκριμένη τροπολογία δίνεται η δυνατότητα, όπου έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες επιλογής Συμβούλων, να ξεκινήσουν άμεσα την «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών και μάλιστα πρώτα των νεοδιόριστων, όπως ήδη είχε ανακοινωθεί. Η προσπάθεια να μπουν στο στόχαστρο οι νεοδιόριστοι, με τον εκβιασμό της μη μονιμοποίησής τους, είναι προσπάθεια να μας διχάσουν, να μας διαιρέσουν ώστε να περάσει η αξιολόγηση!

Αντί η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ να απολογηθούν και να πάρουν μέτρα:

-        Για τα σχολεία που η ΔΕΗ κόβει το ρεύμα εν ώρα μαθήματος (Άρτα).

-        Για τις άθλιες υποδομές που καταρρέουν και οδήγησαν μέχρι και σε τραγικό θάνατο μαθητή μας (Σέρρες).

-        Για την έξωση μαθητών από τα σχολεία τους εν μέσω σχολικής χρονιάς (Αιγάλεω).

-        Για τις ελλείψεις εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης ακόμα και στα μέσα της σχολικής χρονιάς.

-        Για την απουσία οποιασδήποτε στήριξης στους εκπαιδευτικούς προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα σοβαρά μαθησιακά, κοινωνικά και ψυχοσυναισθηματικά προβλήματα που οξύνονται απότομα τα τελευταία χρόνια.

Συνεχίζουν να εξαπατούν τους γονείς, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς με τις κάλπικες διακηρύξεις περί «στήριξης και αναβάθμισης του εκπαιδευτικού έργου».

Η βιασύνη της κυβέρνησης και η «πρεμούρα» της, λίγο πριν την εκπνοή της λήξης της θητείας της, να ξεκινήσει τις διαδικασίες της αξιολόγησης δεν κρύβεται! Όσο, όμως, και να προσπαθεί η Υπουργός με πανηγυρικά δελτία τύπου να καμουφλάρει τους πραγματικούς και ανομολόγητους στόχους της «αξιολόγησης» πίσω από ωραίες λέξεις, όπως αποτίμηση, ανατροφοδότηση, βελτίωση και άλλα τέτοια, δε θα τα καταφέρει, γιατί όλη η εκπαιδευτική κοινότητα έχει πια πείρα για το τι επιδιώκει. Το ότι Κεραμέως – Μητσοτάκης μιλούν για 41 χρόνια όπου δεν έχει υλοποιηθεί η αξιολόγηση, αποδεικνύει ότι όποιες κυβερνήσεις επιχείρησαν να την επιβάλλουν, απέτυχαν παίρνοντας απάντηση από το εκπαιδευτικό κίνημα!

Με μοχλό την «αξιολόγηση» θέλουν να προχωρήσουν πιο γρήγορα την ταξική διαφοροποίηση των σχολείων, την «αυτονομία και τις δεξιότητες», την «εξοικονόμηση πόρων και τις περικοπές». Παράλληλα, ενισχύουν την εντατικοποίηση της δουλειάς μας, καθιερώνουν τις ελαστικές σχέσεις εργασίας, ενώ στο βάθος έχει τη σύνδεση της αξιολόγησης με τους μισθούς ακόμα και τις απολύσεις. Κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας θέλουν να μεταθέσουν τις δικές τους ευθύνες για τα «χάλια» του εκπαιδευτικού συστήματος στους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές.

Όλοι γνωρίζουμε από «πρώτο χέρι» τα «έργα και τις ημέρες» κυβέρνησης και Υπουργείου Παιδείας. Αν πρόθεσή τους ήταν να στηρίξουν τη λειτουργία των σχολείων, θα είχαν ικανοποιήσει τις δίκαιες διεκδικήσεις μας. Θα είχαν για παράδειγμα προχωρήσει σε μαζικούς μόνιμους διορισμούς, θα είχαν μειώσει τον αριθμό των μαθητών στις τάξεις, θα είχαν αυξήσει τη χρηματοδότηση των σχολείων, θα είχαν προχωρήσει σε ουσιαστικές επιμορφώσεις των εκπαιδευτικών, θα είχαν αντιμετωπίσει όλες τις αρνητικές επιπτώσεις στο μορφωτικό και κοινωνικό-ψυχολογικό επίπεδο των παιδιών από την πανδημία.

Η επίσημη έναρξη της λεγόμενης αξιολόγησης των εκπαιδευτικών πρέπει να βρει όλο τον κλάδο σε θέση μάχης! Είναι αιτία πολέμου για όλους τους συναδέλφους! Έχουμε τη δύναμη να τους χαλάσουμε τα σχέδια! Δεν θα επιτρέψουμε την κατηγοριοποίηση των σχολείων και των εκπαιδευτικών! Σταματάμε εδώ και τώρα κάθε συμμετοχή σε οποιαδήποτε αξιολογική διαδικασία (αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας, συμμετοχή σε δράσεις που σχετίζονται με μέντορες, συντονιστές). Τώρα να σταματήσουμε όλο το πακέτο αξιολόγησης σε κάθε μορφή του!

Καλούμε όλα τα σωματεία και τις Ομοσπονδίες ΔΟΕ – ΟΛΜΕ να πάρουν αγωνιστικές αποφάσεις.
Προχωράμε σε:

  1. Πραγματοποίηση έκτακτης Γενικής Συνέλευσης της ΕΛΜΕ στις 9-2-23
  2. Υποστηρίζουμε πρόταση για απεργία μέσα στον Φλεβάρη και ψηφίζουμε κάθε απεργιακή πρόταση και παραπέρα κλιμάκωση στη Γ.Σ. προέδρων. Η μάχη κατά της αξιολόγησης δεν είναι μάχη που θα διεξαχθεί «εντός των τειχών» της σχολικής κοινότητας. Πρέπει και μπορεί να γίνει μάχη των γονέων και των μαθητών, όλων των εργαζομένων!
  3. Πραγματοποίηση συσκέψεων με συλλόγους και ενώσεις γονέων ώστε να οικοδομήσουμε συμμαχίες με τα υπόλοιπα μέλη της σχολικής κοινότητας.
  4. Αξιοποίηση όλων των μέσων δημοσιοποίησης των θέσεών μας (έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ, συνέντευξη τύπου). Οργάνωση συγκέντρωσης στην Ελευσίνα.
  5. Προετοιμασία για την αντιπαράθεση με την «ατομική αξιολόγηση», με πρώτο άμεσο βήμα την προκήρυξη απεργίας – αποχής. Να ψηφιστεί απεργία – αποχή από ΟΛΜΕ- ΔΟΕ.
  6. Κήρυξη στάσεων εργασίας σε κάθε περίπτωση που επιχειρείται επίσκεψη συμβούλου -επιθεωρητή σε σχολείο με σκοπό την ατομική αξιολόγηση.

Καμία ανοχή στην αντιλαϊκή πολιτική. Απαντάμε δυναμικά με κινητοποιήσεις στα αντιδραστικά τους σχέδια! Καταδικάζουμε μαζικά στις γενικές συνελεύσεις, στην απεργία, όλους αυτούς που μας μαυρίζουν τη ζωή και διαλύουν τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας.

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΘΑ ΒΓΟΥΜΕ ΝΙΚΗΤΕΣ!!!

                              ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Α΄ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

 

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ.

Ιωαννίδης Τάσος

 

 



Ο Γραμματέας του Δ.Σ.

 

Λουκόπουλος Κώστας