Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2023

 

Α΄ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

 (ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ, ΜΑΝΔΡΑΣ–ΕΙΔΥΛΛΙΑΣ, ΜΕΓΑΡΙΔΑΣ)

ΕΛΜΕ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ - ΖΕΦΥΡΙΟΥ - ΦΥΛΗΣ

 

Δελτίο Τύπου από την παρέμβαση των 2 ΕΛΜΕ και Συλλόγων Γονέων στη ΔΔΕ στη Δ. Αττική

Να καλυφθούν όλα τα κενά σε όλα τα σχολεία και να ανακοινώνονται όλα με πλήρη διαφάνεια!!!



Την Πέμπτη 19-10-23 τα ΔΣ των 2 ΕΛΜΕ στη Δ. Αττική μαζί με την Ένωση Γονέων Ελευσίνας και πολλούς Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων Γυμνασίων και Λυκείων της Ελευσίνας, έκαναν παρέμβαση στη ΔΔΕ. Από την πλευρά των γονέων υπήρξε σημαντική συμμετοχή στην κινητοποίηση. Οι γονείς έθεσαν με μεγάλη αγωνία το μεγάλο θέμα των κενών στα σχολεία της περιοχής, ζητώντας αναλυτική εικόνα τους και απαιτώντας από τη ΔΔΕ να γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες ώστε η εικόνα των κενών να μεταφέρεται άμεσα προς το ΥΠΑΙΘΑ με στόχο την άμεση κάλυψή τους. Δεν θεωρούμε τυχαίο το γεγονός ότι μόλις λίγες μέρες μετά, ανακοινώθηκε και το δεύτερο σκέλος της β φάσης, με κάλυψη των 79 από τα 145 κενά της περιοχής. Για ακόμα μία φορά, φαίνεται ότι οι παρεμβάσεις μας έχουν αποτέλεσμα! Θα συνεχίσουμε να παλεύουμε ώστε να καλυφθούν και όλα τα εναπομείναντα κενά στα σχολεία των δύο περιοχών της Δυτικής Αττικής!

Στην αρχή της νέας σχολικής χρονιάς είχαμε 47.000 κενά και την 1η φάση από 28.000 προσλήψεις αναπληρωτών σε όλη την εκπαίδευση. Μετά το α σκέλος της 2ης φάση προσλήψεων, τα κενά από το ΠΥΣΔΕ υπολογίζονται σε 124 στη Γενική και 21 στην Παράλληλη Στήριξη. Από τις ΕΛΜΕ τέθηκε με έμφαση το θέμα των κενών που δηλώνονται στον ΟΠΣΥΔ για να επιλέξουν οι αναπληρωτές. Η ενημέρωση που είχαμε ήταν ότι όπως και πέρσι, θα ισχύσει το -απαράδεκτο για τις ΕΛΜΕ- σύστημα του ΟΠΣΥΔ με αριθμό επιλογών ίσο με τον αριθμό των τοποθετούμενων αναπληρωτών, δηλαδή οι αναπληρωτές δεν θα έχουν στη διάθεσή τους το σύνολο των πραγματικών κενών. Αν για παράδειγμα, υπάρχουν 4 κενά καλλιτεχνικής παιδείας αλλά ένας αναπληρωτής αυτής της ειδικότητας, θα μπορεί στο σύστημα του ΟΠΣΥΔ να δει μόνο ένα κενό. Αυτό αφενός περιορίζει τις επιλογές για τους αναπληρωτές, αφετέρου δημιουργεί σοβαρά προβλήματα διότι τίθεται ζήτημα κριτηρίων επιλογής των κενών που θα αναρτηθούν στον ΟΠΣΥΔ. Με ποιο τρόπο θα επιλεγεί ένα σχολείο σε σύγκριση με ένα άλλο που διεκδικούν συνάδελφο της ίδιας ειδικότητας; Μήπως ανοίγει ο δρόμος ώστε τα κενά να γίνονται αντικείμενο διαπραγμάτευσης μεταξύ Διευθυντών σχολικών μονάδων, γονέων και Διεύθυνσης; Ήδη σε κάποια σχολεία ακούγονται παράπονα για το γιατί επελέγη το ένα σχολείο έναντι του άλλου! Η εικόνα αυτή είναι αρνητική και πρέπει να αντιμετωπιστεί άμεσα με την πλήρη κάλυψη όλων των σχολείων!

Στο θέμα αυτό ο Δ/ντής εκπαιδευτικών θεμάτων που αντικαθιστούσε τον ΔΔΕ απάντησε ότι αυτό είναι το λογισμικό με το οποίο λειτουργεί ο ΟΠΣΥΔ, κάτι που αποτελεί επιλογή του υπουργείου στο οποίο η Διεύθυνση δεν μπορεί να παρέμβει. Οι ΕΛΜΕ εκφράσαμε τη διαφωνία μας για τον τρόπο λειτουργίας του ΟΠΣΥΔ και ζητήσαμε να υπάρξει και β΄ φάση τοποθετήσεων τόσο για τους αναπληρωτές όσο και για το σύνολο των εκπαιδευτικών, την περίοδο που θα γίνει η β΄ φάση πρόσληψης αναπληρωτών, όπου θα γίνουν και πάλι τοποθετήσεις στα εναπομείναντα κενά. Με άλλα λόγια, στη φάση αυτή, να δοθεί η δυνατότητα δήλωσης και των νέων κενών για το σύνολο των εκπαιδευτικών και όχι μόνο για όσους προσληφθούν στη β΄ φάση. Με τον τρόπο αυτό θα αποφευχθούν και αδικίες, συνάδελφοι αναπληρωτές με περισσότερα μόρια να καλύπτουν κενά απομακρυσμένων περιοχών (λόγω κάλυψης κατά προτεραιότητα των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων). Ο Διευθυντής εκπαιδευτικών θεμάτων απάντησε ότι θα μεταφέρει το αίτημά μας στον ΔΔΕ. [ΤΙ1] 

Επαναλάβαμε εμφατικά ότι υποστηρίζουμε πάγια τις θέσεις της ΟΛΜΕ για μαθητές 20/τμήμα και 10/εργαστήριο, οπότε διαφωνούμε κάθετα με την αύξηση του αριθμού των μαθητών, πάνω και από τα μέγιστα όρια των 25/τμήμα γενικής παιδείας και προσανατολισμού της Γ’ ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, των 22/τμήμα γενικής παιδείας και προσανατολισμού της Γ΄ Εσπερινών ΓΕΛ, των 27/τμήμα για τα Γυμνάσια. Η λειτουργία τμημάτων με 30 μαθητές είναι άκρως αντιπαιδαγωγική και προβληματική! Η Δυτική Αττική της υποβάθμισης και των τεράστιων κοινωνικών, οικονομικών και περιβαλλοντικών προβλημάτων θα αποκτήσει και σχολεία – κονσέρβες όπου οι μαθητές θα στοιβάζονται κυριολεκτικά, αλλά θα απαιτείται να τα βγάλουν πέρα με ΕΒΕ και τράπεζα θεμάτων! Η αύξηση του αριθμού των μαθητών κι η μείωση του αριθμού των τμημάτων, εξυπηρετεί την πολιτική περικοπών του υπουργείου, διευκολύνει τις μεγάλες μειώσεις στις προσλήψεις αναπληρωτών και κάνει το τεράστιο πρόβλημα να φαίνεται λιγότερο διογκωμένο από αυτό που πραγματικά είναι. Από την πλευρά μας κάναμε σαφές ότι δεν θα ανεχτούμε ούτε αυξήσεις στο ωράριο (οριζόντιες κεντρικά ή μέσω υποχρεωτικών υπερωριών), ούτε διαμοιρασμό των ωρών συναδέλφων σε διαφορετικά τμήματα (παραβιάζοντας έτσι τις αναθέσεις μαθημάτων από το σύλλογο διδασκόντων), ούτε υποχρεωτικές αποσπάσεις με απόφαση του ΔΔΕ, ούτε οποιαδήποτε άλλη λύση «διαχείρισης της φτώχειας», που θέτει η πολιτική του ΥΠΑΙΘΑ που δημιουργεί όλα αυτά τα κενά. Άλλωστε η προοπτική της υπολειτουργίας των σχολείων πανελλαδικά και στην περιοχή μας είναι μπροστά μας, και δεν πρόκειται να λυθεί παρά με γενναίες προσλήψεις, μαζικούς διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών και φυσικά δε δεχόμαστε να «λυθεί» ούτε εις βάρος των εργασιακών μας δικαιωμάτων, ούτε εις βάρος των μορφωτικών αναγκών των μαθητών μας.

Οι ΕΛΜΕ επανέφεραν την πρόταση για την πληρωμή των αναπληρωτών με βάση το ήδη αναγνωρισμένο σε αυτούς ΜΚ, είτε από τη Διεύθυνση Δυτικής Αττικής είτε από άλλη Διεύθυνση στην οποία τυχόν υπηρετούσαν πέρσι. Θεωρούμε παράλογο, κάθε χρόνο που προσλαμβάνονται, να πρέπει πρώτα να γίνει έλεγχος του ΜΚ που κατέχουν, (άρα έλεγχος προϋπηρεσίας, τίτλων σπουδών, μεταπτυχιακών και προσόντων), επομένως με βάση την καθυστέρηση που προϋποθέτει ο έλεγχος αυτός, να καταλήγουν να τους αποδοθεί ΜΚ γύρω στο Μάρτιο. Μέχρι τότε πληρώνονται με ΜΚ 1 με ό, τι αυτό συνεπάγεται για τις οικονομικές ανάγκες τους. Αυτή η τακτική ακολουθούνταν τα προηγούμενα χρόνια με το τραγελαφικό φαινόμενο να μην αναγνωρίζεται το ΜΚ ακόμα κι αν είχε χορηγηθεί στον συνάδελφο αναπληρωτή από την ίδια ΔΔΕ Δυτικής Αττικής! Άλλωστε η πρόταση των ΕΛΜΕ θα σημάνει και πολύ λιγότερο φόρτο εργασίας για το οικονομικό τμήμα της ΔΔΕ. Ο Διευθυντής εκπαιδευτικών μας μετέφερε ότι η πρότασή μας έχει τη θετική γνώμη της ΔΙΔΕ και ότι το επόμενο διάστημα με τον τρόπο αυτό θα γίνει η πληρωμή των αναπληρωτών.

Συνάδελφοι, συσπειρωμένοι σταθερά και αποφασιστικά στα σωματεία μας, θα χρειαστεί να αποκρούσουμε τα μέτρα προσαρμογής στον προκρούστη των κενών του υπουργείου, όπως και γενικότερα την πολιτική της κατηγοριοποίησης-υποβάθμισης, της αξιολόγησης, της έντασης των φραγμών και των αποκλεισμών για τα παιδιά των οικονομικά αδύνατων οικογενειών. Η νέα χρονιά μας βρίσκει με τα ψίχουλα του μισθολογίου και των διαφόρων κουπονιών, που αδυνατούν να αντιμετωπίσουν το τεράστιο κύμα ακρίβειας. Έχουμε αποδείξει ότι μπορούμε να φρενάρουμε πλευρές της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης, όπως συνέβη πέρσι με την ατομική αξιολόγηση, με ελάχιστες περιπτώσεις συναδέλφων να αξιολογούνται, παρά την τεράστια πίεση, τους εκβιασμούς και την προπαγάνδα του υπουργείου, αλλά να πετυχαίνουμε και νίκες, όπως η μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων του 2020, χωρίς αξιολόγηση! Μπορούμε με τους αγώνες μας, απέναντι στην κυβέρνηση, αλλά και όπου χρειαστεί με μαζικές παρεμβάσεις στη ΔΔΕ, να προασπιστούμε τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών και της δημόσιας εκπαίδευσης, καθώς και τα δικά μας εργασιακά και εκπαιδευτικά δικαιώματα!!!

Τα ΔΣ των 2 ΕΛΜΕ

Δελτίο Τύπου από την παρέμβαση των 2 ΕΛΜΕ και Συλλόγων Γονέων στη ΔΔΕ στη Δ. Αττική

 

Α΄ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

 (ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ, ΜΑΝΔΡΑΣ–ΕΙΔΥΛΛΙΑΣ, ΜΕΓΑΡΙΔΑΣ)

ΕΛΜΕ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ - ΖΕΦΥΡΙΟΥ - ΦΥΛΗΣ

 

Δελτίο Τύπου από την παρέμβαση των 2 ΕΛΜΕ και Συλλόγων Γονέων στη ΔΔΕ στη Δ. Αττική

Να καλυφθούν όλα τα κενά σε όλα τα σχολεία και να ανακοινώνονται όλα με πλήρη διαφάνεια!!!



Την Πέμπτη 19-10-23 τα ΔΣ των 2 ΕΛΜΕ στη Δ. Αττική μαζί με την Ένωση Γονέων Ελευσίνας και πολλούς Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων Γυμνασίων και Λυκείων της Ελευσίνας, έκαναν παρέμβαση στη ΔΔΕ. Από την πλευρά των γονέων υπήρξε σημαντική συμμετοχή στην κινητοποίηση. Οι γονείς έθεσαν με μεγάλη αγωνία το μεγάλο θέμα των κενών στα σχολεία της περιοχής, ζητώντας αναλυτική εικόνα τους και απαιτώντας από τη ΔΔΕ να γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες ώστε η εικόνα των κενών να μεταφέρεται άμεσα προς το ΥΠΑΙΘΑ με στόχο την άμεση κάλυψή τους. Δεν θεωρούμε τυχαίο το γεγονός ότι μόλις λίγες μέρες μετά, ανακοινώθηκε και το δεύτερο σκέλος της β φάσης, με κάλυψη των 79 από τα 145 κενά της περιοχής. Για ακόμα μία φορά, φαίνεται ότι οι παρεμβάσεις μας έχουν αποτέλεσμα! Θα συνεχίσουμε να παλεύουμε ώστε να καλυφθούν και όλα τα εναπομείναντα κενά στα σχολεία των δύο περιοχών της Δυτικής Αττικής!

Στην αρχή της νέας σχολικής χρονιάς είχαμε 47.000 κενά και την 1η φάση από 28.000 προσλήψεις αναπληρωτών σε όλη την εκπαίδευση. Μετά το α σκέλος της 2ης φάση προσλήψεων, τα κενά από το ΠΥΣΔΕ υπολογίζονται σε 124 στη Γενική και 21 στην Παράλληλη Στήριξη. Από τις ΕΛΜΕ τέθηκε με έμφαση το θέμα των κενών που δηλώνονται στον ΟΠΣΥΔ για να επιλέξουν οι αναπληρωτές. Η ενημέρωση που είχαμε ήταν ότι όπως και πέρσι, θα ισχύσει το -απαράδεκτο για τις ΕΛΜΕ- σύστημα του ΟΠΣΥΔ με αριθμό επιλογών ίσο με τον αριθμό των τοποθετούμενων αναπληρωτών, δηλαδή οι αναπληρωτές δεν θα έχουν στη διάθεσή τους το σύνολο των πραγματικών κενών. Αν για παράδειγμα, υπάρχουν 4 κενά καλλιτεχνικής παιδείας αλλά ένας αναπληρωτής αυτής της ειδικότητας, θα μπορεί στο σύστημα του ΟΠΣΥΔ να δει μόνο ένα κενό. Αυτό αφενός περιορίζει τις επιλογές για τους αναπληρωτές, αφετέρου δημιουργεί σοβαρά προβλήματα διότι τίθεται ζήτημα κριτηρίων επιλογής των κενών που θα αναρτηθούν στον ΟΠΣΥΔ. Με ποιο τρόπο θα επιλεγεί ένα σχολείο σε σύγκριση με ένα άλλο που διεκδικούν συνάδελφο της ίδιας ειδικότητας; Μήπως ανοίγει ο δρόμος ώστε τα κενά να γίνονται αντικείμενο διαπραγμάτευσης μεταξύ Διευθυντών σχολικών μονάδων, γονέων και Διεύθυνσης; Ήδη σε κάποια σχολεία ακούγονται παράπονα για το γιατί επελέγη το ένα σχολείο έναντι του άλλου! Η εικόνα αυτή είναι αρνητική και πρέπει να αντιμετωπιστεί άμεσα με την πλήρη κάλυψη όλων των σχολείων!

Στο θέμα αυτό ο Δ/ντής εκπαιδευτικών θεμάτων που αντικαθιστούσε τον ΔΔΕ απάντησε ότι αυτό είναι το λογισμικό με το οποίο λειτουργεί ο ΟΠΣΥΔ, κάτι που αποτελεί επιλογή του υπουργείου στο οποίο η Διεύθυνση δεν μπορεί να παρέμβει. Οι ΕΛΜΕ εκφράσαμε τη διαφωνία μας για τον τρόπο λειτουργίας του ΟΠΣΥΔ και ζητήσαμε να υπάρξει και β΄ φάση τοποθετήσεων τόσο για τους αναπληρωτές όσο και για το σύνολο των εκπαιδευτικών, την περίοδο που θα γίνει η β΄ φάση πρόσληψης αναπληρωτών, όπου θα γίνουν και πάλι τοποθετήσεις στα εναπομείναντα κενά. Με άλλα λόγια, στη φάση αυτή, να δοθεί η δυνατότητα δήλωσης και των νέων κενών για το σύνολο των εκπαιδευτικών και όχι μόνο για όσους προσληφθούν στη β΄ φάση. Με τον τρόπο αυτό θα αποφευχθούν και αδικίες, συνάδελφοι αναπληρωτές με περισσότερα μόρια να καλύπτουν κενά απομακρυσμένων περιοχών (λόγω κάλυψης κατά προτεραιότητα των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων). Ο Διευθυντής εκπαιδευτικών θεμάτων απάντησε ότι θα μεταφέρει το αίτημά μας στον ΔΔΕ.

Επαναλάβαμε εμφατικά ότι υποστηρίζουμε πάγια τις θέσεις της ΟΛΜΕ για μαθητές 20/τμήμα και 10/εργαστήριο, οπότε διαφωνούμε κάθετα με την αύξηση του αριθμού των μαθητών, πάνω και από τα μέγιστα όρια των 25/τμήμα γενικής παιδείας και προσανατολισμού της Γ’ ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, των 22/τμήμα γενικής παιδείας και προσανατολισμού της Γ΄ Εσπερινών ΓΕΛ, των 27/τμήμα για τα Γυμνάσια. Η λειτουργία τμημάτων με 30 μαθητές είναι άκρως αντιπαιδαγωγική και προβληματική! Η Δυτική Αττική της υποβάθμισης και των τεράστιων κοινωνικών, οικονομικών και περιβαλλοντικών προβλημάτων θα αποκτήσει και σχολεία – κονσέρβες όπου οι μαθητές θα στοιβάζονται κυριολεκτικά, αλλά θα απαιτείται να τα βγάλουν πέρα με ΕΒΕ και τράπεζα θεμάτων! Η αύξηση του αριθμού των μαθητών κι η μείωση του αριθμού των τμημάτων, εξυπηρετεί την πολιτική περικοπών του υπουργείου, διευκολύνει τις μεγάλες μειώσεις στις προσλήψεις αναπληρωτών και κάνει το τεράστιο πρόβλημα να φαίνεται λιγότερο διογκωμένο από αυτό που πραγματικά είναι. Από την πλευρά μας κάναμε σαφές ότι δεν θα ανεχτούμε ούτε αυξήσεις στο ωράριο (οριζόντιες κεντρικά ή μέσω υποχρεωτικών υπερωριών), ούτε διαμοιρασμό των ωρών συναδέλφων σε διαφορετικά τμήματα (παραβιάζοντας έτσι τις αναθέσεις μαθημάτων από το σύλλογο διδασκόντων), ούτε υποχρεωτικές αποσπάσεις με απόφαση του ΔΔΕ, ούτε οποιαδήποτε άλλη λύση «διαχείρισης της φτώχειας», που θέτει η πολιτική του ΥΠΑΙΘΑ που δημιουργεί όλα αυτά τα κενά. Άλλωστε η προοπτική της υπολειτουργίας των σχολείων πανελλαδικά και στην περιοχή μας είναι μπροστά μας, και δεν πρόκειται να λυθεί παρά με γενναίες προσλήψεις, μαζικούς διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών και φυσικά δε δεχόμαστε να «λυθεί» ούτε εις βάρος των εργασιακών μας δικαιωμάτων, ούτε εις βάρος των μορφωτικών αναγκών των μαθητών μας.

Οι ΕΛΜΕ επανέφεραν την πρόταση για την πληρωμή των αναπληρωτών με βάση το ήδη αναγνωρισμένο σε αυτούς ΜΚ, είτε από τη Διεύθυνση Δυτικής Αττικής είτε από άλλη Διεύθυνση στην οποία τυχόν υπηρετούσαν πέρσι. Θεωρούμε παράλογο, κάθε χρόνο που προσλαμβάνονται, να πρέπει πρώτα να γίνει έλεγχος του ΜΚ που κατέχουν, (άρα έλεγχος προϋπηρεσίας, τίτλων σπουδών, μεταπτυχιακών και προσόντων), επομένως με βάση την καθυστέρηση που προϋποθέτει ο έλεγχος αυτός, να καταλήγουν να τους αποδοθεί ΜΚ γύρω στο Μάρτιο. Μέχρι τότε πληρώνονται με ΜΚ 1 με ό, τι αυτό συνεπάγεται για τις οικονομικές ανάγκες τους. Αυτή η τακτική ακολουθούνταν τα προηγούμενα χρόνια με το τραγελαφικό φαινόμενο να μην αναγνωρίζεται το ΜΚ ακόμα κι αν είχε χορηγηθεί στον συνάδελφο αναπληρωτή από την ίδια ΔΔΕ Δυτικής Αττικής! Άλλωστε η πρόταση των ΕΛΜΕ θα σημάνει και πολύ λιγότερο φόρτο εργασίας για το οικονομικό τμήμα της ΔΔΕ. Ο Διευθυντής εκπαιδευτικών μας μετέφερε ότι η πρότασή μας έχει τη θετική γνώμη της ΔΙΔΕ και ότι το επόμενο διάστημα με τον τρόπο αυτό θα γίνει η πληρωμή των αναπληρωτών.

Συνάδελφοι, συσπειρωμένοι σταθερά και αποφασιστικά στα σωματεία μας, θα χρειαστεί να αποκρούσουμε τα μέτρα προσαρμογής στον προκρούστη των κενών του υπουργείου, όπως και γενικότερα την πολιτική της κατηγοριοποίησης-υποβάθμισης, της αξιολόγησης, της έντασης των φραγμών και των αποκλεισμών για τα παιδιά των οικονομικά αδύνατων οικογενειών. Η νέα χρονιά μας βρίσκει με τα ψίχουλα του μισθολογίου και των διαφόρων κουπονιών, που αδυνατούν να αντιμετωπίσουν το τεράστιο κύμα ακρίβειας. Έχουμε αποδείξει ότι μπορούμε να φρενάρουμε πλευρές της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης, όπως συνέβη πέρσι με την ατομική αξιολόγηση, με ελάχιστες περιπτώσεις συναδέλφων να αξιολογούνται, παρά την τεράστια πίεση, τους εκβιασμούς και την προπαγάνδα του υπουργείου, αλλά να πετυχαίνουμε και νίκες, όπως η μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων του 2020, χωρίς αξιολόγηση! Μπορούμε με τους αγώνες μας, απέναντι στην κυβέρνηση, αλλά και όπου χρειαστεί με μαζικές παρεμβάσεις στη ΔΔΕ, να προασπιστούμε τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών και της δημόσιας εκπαίδευσης, καθώς και τα δικά μας εργασιακά και εκπαιδευτικά δικαιώματα!!!

Τα ΔΣ των 2 ΕΛΜΕ