Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2017

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ Α’ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗ 15/2/2017


Α’ Ε.Λ.Μ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
Δ/ΝΣΗ: Πίνδου και Αθηνάς 22 Ελευσίνα
ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 2105561490
FAX: 2105561490
                                                                                        
 
 
Ελευσίνα 03/02/2017
 


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ  ΓΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ Α’ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

 

ΗΜΕΡΑ ΤΕΤΑΡΤΗ  15/02/2017 ΚΑΙ ΩΡΑ 13:00 ΜΜ

ΣΤΟ 2ο ΛΥΚΕΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ

ΜΕ ΘΕΜΑ:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

 

 (Υπάρχει άδεια διευκόλυνσης για τα μέλη της ΕΛΜΕ που θα συμμετέχουν)

ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 18/02/2017

ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ  ΓΣ ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΤΗΣ ΟΛΜΕ

 

 
ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Α’ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ-ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ


Α’ ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
(Α’ Ε.Λ.Μ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ)
ΤΗΛΕΦΩΝΟ - FAX: 2105561490
 
Ελευσίνα  06/02/2017
 


ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ-ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΕΣ  ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ

 
Εντείνονται το τελευταίο διάστημα οι επιθέσεις φασιστοειδών συμμοριών ενάντια σε μετανάστες στη Δυτική Αττική.

Στο τελευταίο περιστατικό Πακιστανός εργάτης γης δέχτηκε δολοφονική ρατσιστική επίθεση στον Ασπρόπυργο ενώ επέστρεφε απ’ τη δουλειά του στο χωράφι με φωνές του τύπου «Φύγε από την χώρα μας. Θα σε χτυπάμε όπου σε βρίσκουμε».  Ο μετανάστης βρέθηκε στο νοσοκομείο με βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις.

Αυτό το περιστατικό είναι ένα απ’ τα πολλά που έγιναν στη Δυτική Αττική και κυρίως στον Ασπρόπυργο.

Αυτές οι ρατσιστικές επιθέσεις ξανάρχονται σε μια περίοδο που οι νεοναζί της Χρυσής Αυγής ξαναβγάζουν τα τάγματα εφόδου οργανώνοντας εισβολές σε σχολεία με επικεφαλής υπόδικους βουλευτές.

Οι ευθύνες της κυβέρνησης είναι μεγάλες γιατί δεν έχει καταφέρει να σταματήσει αυτές τις δολοφονικές δραστηριότητες. Άραγε η Αστυνομία δεν υπάρχει στην περιοχή; Δεν γνωρίζει πρόσωπα και καταστάσεις; Γιατί δεν επεμβαίνει αφού υπάρχουν συγκεκριμένες περιγραφές ατόμων που παίρνουν μέρος σ’ αυτές τις επιθέσεις;

Οι μετανάστες είναι «χρήσιμοι» μόνο για να δουλεύουν με μεροκάματα πείνας στα χωράφια και στη βιομηχανική ζώνη της περιοχής;
Εμείς οι Έλληνες ξέρουμε ότι όταν φεύγει ο μετανάστης και ο πρόσφυγας απ’ τον τόπο του αφήνει πίσω το βιος του, την μητέρα και τον πατέρα του. Αφήνει πίσω τη μνήμη του για τον βίο στο λίκνο που τον έθρεψε. Αφήνει πίσω του πολλούς απ’ αυτούς που ήταν τα χαμόγελα και οι περισυλλογές του στο δρόμο για τις δουλειές του.

Άλλωστε εμείς οι κάτοικοι αυτής της χώρας της Ελλάδας γνωρίζουμε πολύ καλά απ’ αυτά. Δεν υπάρχει ελληνική οικογένεια που να μην έχει στις τάξεις της έναν μετανάστη ή πρόσφυγα που ζει σε κάποια άλλη χώρα στα πέρατα της οικουμένης, ή να μην ήλθαν πρόσφυγες σ’ αυτόν τον τόπο παππούδες ή και οι γονείς. Άλλωστε μια Ελλάδα ζει ανά τον κόσμο και οι μισοί περίπου κάτοικοι αυτής της χώρας έχουν ρίζα προσφυγιάς. Δεν μπορούμε να ξεχάσουμε τους χιλιάδες Έλληνες που παλιά αλλά και σήμερα διωγμένοι κυριολεκτικά ή μεταφορικά απ’ αυτή τη χώρα ζουν στις ξένες πατρίδες, αλλά και αυτούς που ήλθαν σ’ αυτό τον τόπο ξεριζωμένοι και κυνηγημένοι  για να γλιτώσουν απ’ το λεπίδι των διωκτών τους, ή για να βρουν καλύτερες συνθήκες ζωής.

Η Δυτική Αττική και κυρίως ο Ασπρόπυργος αποτελείται από ένα κοινωνικό μωσαϊκό που δημιουργήθηκε από μεταναστευτικές ροές τόσο απ’ το εσωτερικό της χώρας όσο και απ’ το εξωτερικό. Δεν είναι δυνατόν σ’ αυτή η κοινωνία με έντονο το Ποντιακό στοιχείο (επίσης ξεριζωμένο και κατατρεγμένο) και τους οικονομικούς μετανάστες των προηγούμενων δεκαετιών στον Ασπρόπυργο, να υπάρχουν αντιλήψεις και ενέργειες που αντιμετωπίζουν τους νέους μετανάστες και πρόσφυγες ως μιάσματα.

Η εκπαιδευτική κοινότητα δε δείχνει καμιά ανοχή σ’ αυτές τις ενέργειες και στις σχεδιασμένες επιθέσεις από παραστρατιωτικά σώματα ταγμάτων εφόδου.

Εμείς οι εκπαιδευτικοί θεωρούμε ότι είναι χρέος μας να ζητήσουμε απ’ όλους: τους μαθητές μας, τους γονείς τους, τις τοπικές κοινωνίες, να χτίσουμε σχέσεις και δομές που προωθούν το όραμα για μια κοινωνία ισότητας, δικαιοσύνης και ελευθερίας.

Συμμετέχουμε στην Αντιρατσιστική συγκέντρωση την Τρίτη 7/2/17 στις 5:00 μμ στη πλατεία Δημαρχείου στον Ασπρόπυργο

 

ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Α’ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ


ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ

 

Ο Σύλλογος διδασκόντων του ………………………….. συζητώντας την υπ’ αριθμ. …………………….. εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας για την εκπόνηση των Δημιουργικών εργασιών στο ΓΕΛ, επισημαίνει τα εξής :

Θεωρούμε ότι η υλοποίηση του συγκεκριμένου μέτρου θα είναι σε βάρος τελικά της ομαλής, εκπαιδευτικής και διδακτικής διαδικασίας του σχολείου και ουσιαστικά δεν μπορεί να εφαρμοστεί ώστε να υπηρετήσει , το ερευνητικό πνεύμα ,τη δημιουργικότητα του μαθητή, την ανάπτυξη κριτικής σκέψης  κ.α.

Πιστεύουμε  ότι όμορφες παιδαγωγικές ιδέες (εργασίες , ολιστική αντιμετώπιση της γνώσης, συνεργατική μάθηση, ανάπτυξη κριτικής σκέψης  κ.α.) με τον τρόπο που αυτές προωθούνται  ακυρώνονται στην πράξη- ευτελίζονται .

Όποιος θέλει πραγματικά να προωθήσει νομοθετήματα όπως οι δημιουργικές εργασίες που θα καλυτερεύουν την εκπαίδευση θα πρέπει να λάβει υπόψη του τα εξής :

ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ


ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ή Σχέδιο ψηφίσματος συλλογου

 

Ο Σύλλογος διδασκόντων του ………………………….. συζητώντας την υπ’ αριθμ. …………………….. εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας για την εκπόνηση των θεματικών εβδομάδων στο Γυμνάσιο, επισημαίνει τα εξής :

Θεωρούμε ότι η υλοποίηση του συγκεκριμένου μέτρου θα είναι σε βάρος τελικά της ομαλής, εκπαιδευτικής και διδακτικής διαδικασίας του σχολείου και ουσιαστικά δεν μπορεί να εφαρμοστεί ώστε να υπηρετήσει , το ερευνητικό πνεύμα ,τη δημιουργικότητα του μαθητή, την ανάπτυξη κριτικής σκέψης  κ.α.

Πιστεύουμε  ότι όμορφες παιδαγωγικές ιδέες (εργασίες , ολιστική αντιμετώπιση της γνώσης, συνεργατική μάθηση, ανάπτυξη κριτικής σκέψης  κ.α.) με τον τρόπο που αυτές προωθούνται  ακυρώνονται στην πράξη- ευτελίζονται .

Όποιος θέλει πραγματικά να προωθήσει νομοθετήματα όπως οι θεματικές εβδομάδες  που θα καλυτερεύουν την εκπαίδευση θα πρέπει να λάβει υπόψη του τα εξής :