Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2016

ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΛΙΓΟΜΕΛΗ ΤΩΝ ΕΠΑΛ




 
Α’ ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
(Α’ Ε.Λ.Μ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ)
Δ/ΝΣΗ: Πίνδου και Αθηνάς 22  Ελευσίνα                   
ΤΑΧ. ΚΩΔΙΚΑΣ: 19200
ΤΗΛΕΦΩΝΟ - FAX: 2105561490
 
 
Ελευσίνα  03/10/2016
 
 

Συγκέντρωση στο Υπουργείο Παιδείας ενάντια στη κατάργηση Τομέων και Ειδικοτήτων των ΕΠΑΛ σε Πανελλαδικό επίπεδο

Η Γενική Συνέλευση των Προέδρων των ΕΛΜΕ το Σάββατο, 1η Οκτωβρίου, αποφάσισε να γίνουν κινητοποιήσεις τις αμέσως επόμενες ημέρες από την ΟΛΜΕ, τις ΕΛΜΕ, Συλλόγους διδασκόντων, τους γονείς, τους μαθητές και τις τοπικές κοινωνίες.
Άμεσος στόχος είναι η απάντηση του κλάδου στη γενικευμένη επίθεση  του Υπουργείου Παιδείας και της κυβέρνησης να καταργήσει πάρα πολλά ολιγομελή τμήματα στα ΕΠΑΛ σε Πανελλαδικό επίπεδο.    

Για το λόγο αυτό αποφασίστηκε απ’ τη ΓΣ των προέδρων πανελλαδική  κινητοποίηση την Τετάρτη  5 Οκτωβρίου, με διευκολυντική στάση εργασίας 11:00-14:00μμ και 14:00-17:00μμ

 Στην Αττική θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση, στις 13:30μμ στο Υπουργείο Παιδείας.

 Επιπλέον, επειδή τα προβλήματα στην εκπαίδευση είναι αλληλένδετα και οφείλονται στις εφαρμοζόμενες μνημονιακές πολιτικές,  αποφασίστηκε απ’ τη ΓΣ των προέδρων πανεκπαιδευτική κινητοποίηση  στο επόμενο διάστημα για όλα τα κρίσιμα προβλήματα της Εκπαίδευσης. Στόχος είναι να γίνει σε συνεργασία με τη ΔΟΕ, τους Συλλόγους ΠΕ, γονείς και μαθητές. 

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Α’ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

 

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ.
ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΚΑΡΥΩΤΗΣ
Καρυώτης Δημήτρης
 
 
 
ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΕΛΜΕ
Η Γραμματέας του Δ.Σ.
ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΓΙΟΥΛΗ
Βασιλείου Γιούλη



  Ο.Λ.Μ.Ε.

Ερμού & Κορνάρου 2

ΤΗΛ: 210 32 30 073 – 32 21 255

FAX: 210 3311338


e-mail:olme@otenet.gr                                                            Αθήνα, 03/10/2016

 

 

ΨΗΦΙΣΜΑ – ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝ. ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΤΩΝ ΕΛΜΕ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ (1/10/2016)

 

 

            Με τις συντηρητικές αναδιαρθρώσεις, που συντελούνται με την εφαρμοζόμενη πολιτική, στην ΤΕΕ παρατηρείται συρρίκνωση του προγράμματος σπουδών και μεταφορά τους στο 4ο έτος μαθητείας. Επίσης, υπάρχει μεγάλη μείωση τομέων, ειδικοτήτων και τμημάτων γενικής, που οδηγεί σε συγχωνεύσεις και καταργήσεις ΕΠΑΛ. Επιπλέον, ανοίγει ο δρόμος για να καταργηθούν στην πράξη συγκεκριμένοι τομείς σε πανελλαδικό επίπεδο.

            Στις συνθήκες αυτές τα ολιγομελή τμήματα, που έφτασαν προς έγκριση σε Διευθύνσεις και Περιφέρειες, ήταν τα λιγότερα από κάθε άλλη φορά. Αντίστοιχα εγκρίθηκαν τα λιγότερα από κάθε άλλη φορά προς το παρόν.

            Απέναντι σε αυτή την κατάσταση υπερασπιζόμαστε τα μορφωτικά δικαιώματα όλων των μαθητών και της κοινωνίας συνολικά. Υπερασπιζόμαστε τα εργασιακά δικαιώματα των συναδέλφων και την περιουσία του ελληνικού λαού που είναι τα σχολεία και ο πανάκριβος εξοπλισμός τους. Επιπλέον, επιβάλλεται να μη διατίθενται οι εκπαιδευτικοί σε πάνω από 2 σχολεία, εκτός Διεύθυνσης και εκτός νησιού. Αυτό θίγει εκτός από τα στοιχειώδη δικαιώματά μας τη λειτουργία των σχολείων και τα δικαιώματα των μαθητών μας.

             Καλούμε τους συναδέλφους της Αττικής, να συμμετέχουν σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Υπ. Παιδείας την Τετάρτη, 5/10/16 στις 1.30 μ.μ. και σε συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας στις περιφερειακές και στις κατά τόπους διευθύνσεις εκπαίδευσης την ίδια μέρα.

            Για τη διευκόλυνση συμμετοχής των συναδέλφων στις συγκεντρώσεις η ΟΛΜΕ κηρύσσει 3ωρη στάση εργασίας την Τετάρτη, 5/10/10 (από 11.00 έως 14.00 και από 14.00 έως 17.00).

Για την κατάργηση των «κοινών» 3ώρων


   Ο.Λ.Μ.Ε.

Ερμού & Κορνάρου 2

ΤΗΛ: 210 32 30 073 – 32 21 255

FAX: 210 3311338


e-mail:olme@otenet.gr                                                            Αθήνα, 03/10/2016

 

ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ ΓΕΝ. ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΤΩΝ ΕΛΜΕ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ (1/10/2016)

Για την κατάργηση των «κοινών» 3ώρων

 

Οι πολύ μεγάλες επεμβάσεις του Υπουργείου στις ώρες των μαθημάτων προκαλούν περισσότερες μετακινήσεις συνάδελφων από τα προηγούμενα χρόνια και μάλιστα μπορεί να κάνουν μάθημα από την 1η μέχρι και την 6η ή την 7η ώρα προκειμένου να βγει το πρόγραμμα. Πολλοί συν/φοι περιπλανώνται σε 2, 3 και 4, ίσως και 5 σχολεία προκειμένου να καλύψουν το υποχρεωτικό τους ωράριο. Σε πολλές περιπτώσεις αναγκάζονται να μετακινηθούν την ίδια μέρα σε δυο σχολεία διαφορετικά και σε αρκετή απόσταση μεταξύ τους. Αυτό από μόνο του δημιουργεί τεράστια προβλήματα στην σύνταξη των προγραμμάτων μαζί με τη σταθερή μέρα για ενημέρωση των γονέων, που πρέπει να ληφθεί υπόψη στο ωρολόγιο πρόγραμμα.

Ο προγραμματισμός αυτός με τον επιπλέον περιορισμό του κενού κοινού τρίωρου δεν μπορεί να λειτουργήσει. Οι παρενέργειες στο πρόγραμμα των σχολείων είναι μεγάλες. Συγκεκριμένα μαθήματα, που μέχρι τώρα αποφεύγονταν να διδάσκονται τις τελευταίες ώρες, θα πάνε υποχρεωτικά εκεί. Θα υπάρχουν συνάδελφοι που την μία ημέρα θα έχουν έξι ή επτά συνεχόμενες διδακτικές ώρες και την επομένη μία, με ό, τι αυτό σημαίνει για την ποιότητα του εκπαιδευτικού τους έργου. Επιπλέον θα αναγκάζονται οι γονείς να έρχονται δύο ή τρεις ημέρες στο σχολείο για να ενημερωθούν, αφού θα είναι αδύνατο να ορισθεί συγκεκριμένη ημέρα ενημέρωσης..

Επομένως, αποτελεί αυταρχική υπερβολή να απαιτείται από όλα τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς να προσαρμόσουν το πρόγραμμά τους, για να «διευκολυνθούν» οι σχολικοί σύμβουλοι για κάποιες ελάχιστες επισκέψεις στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Επίσης, οι σύμβουλοι μετά την ανάληψη και διοικητικών αρμοδιοτήτων (έγκριση ωρολογίου προγράμματος κλπ) επιβάλλεται να μην εξελιχθούν σε νέους επιθεωρητές.

Για όλους αυτούς τους λόγους καλούμε:

·         Τους συλλόγους διδασκόντων να υποστηρίξουν την εκπαιδευτική και παιδαγωγική πλευρά του ωρολογίου προγράμματος κι όχι τη συγκεκριμένη οδηγία για το κοινό κενό τρίωρο.

·         Τους σχολικούς σύμβουλους να καταθέσουν προγραμματισμό των επισκέψεων τους στα σχολεία ώστε το κάθε ένα την ημέρα της επίσκεψής τους να κάνει τη σχετική τροποποίηση στο πρόγραμμά του. Επίσης, να αποφεύγουν με κάθε τρόπο αυταρχικές συμπεριφορές, που δεν συνάδουν καθόλου με τον κύριο ρόλο τους, τον παιδαγωγικό.

 

Από τη Γ.Σ. των Προέδρων των ΕΛΜΕ