Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2020

Να παρθούν άμεσα μέτρα για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων - Συλλαλητήριο την Πέμπτη 17-9-2020 στις 6:30μμ στα Προπύλαια και πορεία στη Βουλή

 

                            

Α’ Ε.Λ.Μ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δ/ΝΣΗ: Πίνδου και Αθηνάς 22  Ελευσίνα                   

Email: a.elme.dyt.attikis@gmail.com

http: //aelmedytikattik.blogspot.gr/

 

 

Ελευσίνα  13/09/2020

 

Το ΔΣ της Α ΕΛΜΕ Δυτικής Αττικής

(Θριάσιο – Μεγαρίδα – Ειδυλλία)

ΚΑΛΕΙ

Στο συλλαλητήριο της 17-9-2020

που οργανώνεται από ΕΛΜΕ – ΣΕΠΕ και ΟΛΜΕ

6:30μμ Προπύλαια

και πορεία στη Βουλή

Να παρθούν άμεσα μέτρα για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων

Έως 15 μαθητές ανά τμήμα

Κάλυψη όλων των αναγκών σε υποδομές και προσωπικό

Μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών

 

(Το ΔΣ της ΕΛΜΕ κηρύσσει διευκολυντική στάση εργασίας απ’ τις 6:00μμ για την απογευματινή βάρδια και για τις 2 πρώτες ώρες της νυχτερινής βάρδιας)

 

Το ΔΣ της Α΄ ΕΛΜΕ

Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2020

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΣΙΝΑ - ΤΡΙΤΗ 15/9/2020. ΚΑΛΟΥΝ ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ Η ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ

 

Α’ Ε.Λ.Μ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ Π.Ε. «Κ. ΒΑΡΝΑΛΗΣ»

ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ Ελευσίνας

 

Η Α’ Ε.Λ.Μ.Ε Δυτικής Αττικής

Ο  Σ.Ε.Π.Ε Δυτικής Αττικής «Κ. Βάρναλης»

και η ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ Ελευσίνας

ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ

στην Ελευσίνα στις 15-9-2020

και ώρα 12:15μμ

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ

·     ΕΩΣ 15 ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΜΗΜΑ

·     ΟΧΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ!

·     ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ – ΚΑΛΥΨΗ ΚΤΗΡΙΑΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ

·     ΠΑΙΔΕΙΑ – ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΛΑΟ

Και καλούμε σε

Συγκέντρωση έξω απ’ το 1ο Λύκειο Ελευσίνας και πορεία προς την κεντρική πλατεία της Ελευσίνας

Καλούμε εκπαιδευτικούς – γονείς – μαθητές.

Να είμαστε όλοι εκεί!

(Η Α’ ΕΛΜΕ Δυτικής Αττικής κηρύσσει δίωρη διευκολυντική στάση εργασίας απ’ τις 12:00 έως τις 14:00μμ)

 

Τα ΔΣ των Σωματείων

Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2020

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ Α' ΕΛΜΕ ΔΥΤ ΑΤΤΙΚΗΣ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 3 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΣΤΟ 2ο ΛΥΚΕΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ

 

                      

Α’ Ε.Λ.Μ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δ/ΝΣΗ: Πίνδου και Αθηνάς 22 Ελευσίνα

ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 2105561490

FAX: 2105561490

Email: a.elme.dyt.attikis@gmail.com

http://aelmedytikattik.blogspot.gr/

                                                                                           

 

 

Ελευσίνα 31/8/2020

 


ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ  ΤΗΣ Α΄ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΗΜΕΡΑ ΠΕΜΠΤΗ  3/9/2020 ΚΑΙ ΩΡΑ 12 μεσημέρι

ΣΤΟ 2ο ΛΥΚΕΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ (προαύλιο)

ΜΕ ΘΕΜΑ:

·      Άνοιγμα των σχολείων

·      Αντιεκπαιδευτικά μέτρα ΥΠΑΙΘ

·      Πρόγραμμα δράσης του κλάδου

ενόψει της ΓΣ των Προέδρων της 5/9/2020

 

ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Α΄ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

           

ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΓΣ

 ΑΠΟΦΑΣΗ Γ.Σ. Α ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ (ΕΛΕΥΣΙΝΑ) 3-9-20

 

Α. Για την τρέχουσα πολιτική κατάσταση

Η πανδημία που βρίσκεται σε εξέλιξη τους τελευταίους μήνες φανερώνει και ταυτόχρονα επιταχύνει την οικονομική κρίση, καθώς και τις σκληρές συνέπειές της σε βάρος των εργαζομένων και των λαϊκών στρωμάτων. Αποκαλύπτει με τον πιο εύγλωττο τρόπο τη γύμνια όλων των αντιλαϊκών πολιτικών των τελευταίων χρόνων και τις βαριές πληγές που άφησαν σε κάθε κοινωνική δομή και κατάκτηση. Η κυβέρνηση εκμεταλλεύτηκε όλη αυτή την περίοδο (επιταχύνοντας τους ρυθμούς της) για να επιβάλει πλήθος αντιλαϊκών – αντεργατικών και αντιδημοκρατικών μέτρων, όπως η εκ περιτροπής εργασία και τηλεργασία με θεσμοθέτηση μισθολογικών περικοπών, οι φοροαπαλλαγές και εισφοροαπαλλαγές που πρόσφερε απλόχερα στα επιχειρηματικά συμφέροντα. Για πρώτη φορά μεταπολιτευτικά το δημοκρατικό δικαίωμα στη διαδήλωση τίθεται σε καθεστώς ευθείας απαγόρευσης. Την ίδια στιγμή το βουβό – προς ώρας – ποτάμι των ανέργων γιγαντώνεται ενώ η πολυδιαφημιζόμενη – από την κυβέρνηση – τουριστική περίοδος αφήνει πίσω της καμένη γη και χιλιάδες λουκέτα. Επιβεβαιώνεται πως όλα τα μέτρα που πάρθηκαν είχαν σαν στόχο να ρίξουν το βάρος των συνεπειών της οικονομικής κρίσης στις πλάτες των εργαζομένων, των μικρομεσσαίων αυτοαπασχολούμενων, των λαϊκών στρωμάτων.

Η κυβέρνηση της ΝΔ εντείνει την αντιλαϊκή - αντεργατική πολιτική της. Μετά τα «μνημόνια» και τη βαρβαρότητα των μέτρων, το ξεπούλημα-ιδιωτικοποίηση του δημοσίου πλούτου, τη συρρίκνωση της Δημόσιας Παιδείας, Υγείας, ασφάλισης και πρόνοιας, η επίθεση στους εργαζόμενους παίρνει νέα διάσταση. Μπροστά στη μεγάλη ύφεση της οικονομίας που ξεκίνησε, έρχονται νέα μνημόνια και σκληρά αντιλαϊκά μέτρα για τα οποία ήδη έχουν θέσει τις βάσεις και αξιοποιώντας την πανδημική κρίση. Προχωρούν στην καταβαράθρωση των εργασιακών δικαιωμάτων με δεκάδες χιλιάδες απολύσεις στον ιδιωτικό τομέα, ελαστικοποίηση σχέσεων εργασίας. Η ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής κυβέρνησης και ΕΕ αποκτά επείγοντα χαρακτήρα για τα σωματεία μας.

Την ίδια στιγμή ο κίνδυνος εμπλοκής της χώρας μας στο σκηνικό πολεμικής ανάφλεξης στην περιοχή μας εντείνεται με την πολιτική ταύτισης που ακολουθεί η κυβέρνηση με τις ΗΠΑ, το ΝΑΤΟ και την ΕΕ και τους ενδοϊμπεριαλιστικούς ανταγωνισμούς που οξύνονται στην περιοχή μας. Η ΟΛΜΕ πρέπει να πάρει πρωτοβουλίες για την ανάπτυξη στην εκπαίδευση και στην κοινωνία αντιπολεμικού – αντιιμπεριαλιστικού μετώπου.

Οι φωνές αγωνίας των συναδέλφων μας στο χώρο της Δημόσιας Υγείας κάνουν φανερή την δραματική κατάσταση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας που βρίσκεται σε καθεστώς μαρασμού και υποβάθμισης εξαιτίας των πολιτικών που επέβαλαν όλες οι κυβερνήσεις διαχρονικά. Τώρα που η υγειονομική κρίση φαίνεται πως περνά σε μια νέα φάση, εξαιτίας της παρατηρούμενης έξαρσης των κρουσμάτων, αποκαλύπτονται ξανά οι βαριές ευθύνες της πολιτικής της υποβάθμισης της Δημόσιας Υγείας που αφήνουν εκτεθειμένο το λαό μας. Η κυβέρνηση για να συγκαλύψει τις δικές της τεράστιες ευθύνες ενεργοποιεί ξανά το δόγμα της “ατομικής ευθύνης” για να τις μετατοπίσει στις πλάτες του λαού μας.

Β. Για την κατάσταση στην εκπαίδευση

Το διάστημα αυτό η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ επέβαλε πλήθος αντιεκπαιδευτικών μέτρων από την περασμένη άνοιξη ως και σήμερα. Κομβικό σημείο αποτελεί ο νόμος 4692/2020 που αποτελεί «πολυεργαλείο» για την επιβολή όλης της αντιεκπαιδευτικής ατζέντας του ΥΠΑΙΘ όπως υπαγορεύεται από τις πολιτικές του ΟΟΣΑ και της ΕΕ. Σκληρή αξιολόγηση και αυτοαξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών (με παράλληλη ενεργοποίηση και στελέχωση της ΑΔΙΠΠΔΕ), «τράπεζα θεμάτων», αύξηση του εξεταστικού φόρτου στα Γυμνάσια, αυστηροποίηση προαγωγής και απόλυσης, επαναφορά του χαρακτηρισμού της διαγωγής, κάμερες στις τάξεις, εξοβελισμός ολόκληρων διδακτικών αντικειμένων και ειδικοτήτων, αύξηση μαθητών ανά τμήμα στην πρωτοβάθμια, κατηγοριοποίηση των σχολείων με αύξηση των προτύπων  είναι λίγα μόνο από τα μέτρα που επιβλήθηκαν στις αρχές του καλοκαιριού. Την ίδια πολιτική ακολούθησε η κυβέρνηση και στην ιδιωτική εκπαίδευση ψηφίζοντας νόμο που διαλύει εργασιακές σχέσεις και θέτει εν αμφιβόλω την εγκυρότητα των τίτλων σπουδών που χορηγούνται από τα ιδιωτικά σχολεία, εις βάρος των μαθητών των δημόσιων. Ακόμα και η ίδια η επανέναρξη των σχολείων τον περασμένο Μάη έγινε με τέτοιους όρους που κατέστησαν την εκπαίδευση προαιρετική, πληγώνοντας βαθιά το πολύπαθο σώμα του Δημόσιου Σχολείου.

Η μισθολογική καθήλωση των εκπαιδευτικών συνεχίζεται, με μειώσεις μισθών 30% έως 40% την τελευταία δεκαετία, ενώ ετοιμάζεται νέα επίθεση στα εναπομείναντα ασφαλιστικά δικαιώματα με την ψήφιση και νέου νόμου που προωθεί η κυβέρνηση.

Μέσα στο καλοκαίρι η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ ενεργοποίησε για πρώτη φορά το «προσοντολόγιο» δημοσιοποιώντας τους προσωρινούς πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών. Τα αναρίθμητα λάθη (μη προσμέτρηση προϋπηρεσίας ή άλλων κριτηρίων) που περιέχουν οι πίνακες αυτοί, καθώς και οι πολλές χιλιάδες απολυμένοι εκπαιδευτικοί    «λόγω παραβόλου», έρχονται να προστεθούν στο άδικο θεσμικό πλαίσιο του ν.4589/19 (προσοντολόγιο) που αναστατώνει και ανατρέπει τον εργασιακό βίο για χιλιάδες συναδέλφους μας που εδώ και χρόνια εργάζονται στα σχολεία ως αναπληρωτές, απαξιώνοντας το κεκτημένο της προϋπηρεσίας και εγκαινιάζοντας ένα σκληρό και ατέρμονο κυνήγι προσόντων για τη νέα γενιά και το χορό εκατομμυρίων που στήνεται πίσω απ’ αυτό.

Λίγο πριν την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς η κυβέρνηση όρισε νέους διευθυντές εκπαίδευσης (αιφνιδιαστικά ακυρώνοντας το σχεδιασμό που η ίδια είχε κάνει), με μοναδικό κριτήριο την κομματική ταυτότητα, αποκλείοντας ακόμα και τους αιρετούς εκπροσώπους του κλάδου από το συμβούλιο επιλογής για πρώτη φορά από την μεταπολίτευση. Το ίδιο έκανε και για τα διορισμένα μέλη, προκειμένου να εξασφαλίσει την πλήρη υποταγή των υπηρεσιακών συμβουλίων στις αντιεκπαιδευτικές προσταγές της. Η πλήρης κομματικοποίηση του κρατικού μηχανισμού προμηνύει όσα πρόκειται να ακολουθήσουν σε όλες τις αλλαγές και «αξιολογήσεις» σε όλα τα επίπεδα. Ταυτόχρονα, εκδίδει επανειλημμένα παράνομες εγκυκλίους για τις υπηρεσιακές μεταβολές και τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών από τα ΠΥΣΔΕ και καταργεί  την άδεια ανατροφής που δικαιούνται οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί με παιδιά 2-4 ετών. Αναμένεται δε, ο νέος νόμος για την επαγγελματική εκπαίδευση, για την οποία η κυβέρνηση έδειξε τις προθέσεις της με την απόπειρα να τεθεί όριο ηλικίας στην εγγραφή στα ημερήσια ΕΠΑΛ.

Βρισκόμαστε προ των πυλών της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς και από τις δηλώσεις της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ φαίνεται πως κινούνται στα τυφλά δίχως ουσιαστικά μέτρα στήριξης των σχολείων, των μαθητών και των εκπαιδευτικών, στη λογική της «διαχείρισης» της πανδημίας χωρίς κανένα κόστος και με βαρύ πυροβολικό την «ατομική ευθύνη» μαθητών, γονιών, εκπαιδευτικών. Είτε τα σχολεία ανοίξουν στις 7/9 είτε στις 14/9 τα αδιέξοδα της πολιτικής του υπουργείου παραμένουν. Το ΥΠΑΙΘ επιμένει στην επικίνδυνη πολιτική για την Υγεία και την Παιδεία. Επιμένει στο συνωστισμό 25 και 27 παιδιών στα τμήματα, σε διορισμούς – προσλήψεις εκπαιδευτικών με το σταγονόμετρο (η Α’ φάση προσλήψεων κάλυψε μόλις το 68% των κενών στην γενική εκπαίδευση και το 69,7% στην ειδική), στα υγειονομικά ημίμετρα του «παγουρίνου» και της πάνινης  μη ιατρικής μάσκας, των περικοπών των δαπανών για την Παιδεία για να αντιμετωπιστούν οι αυξημένες ανάγκες και λόγω πανδημίας. Η πολιτική του ΥΠΑΙΘ επενδύεται με σαθρά και προκλητικά επιχειρήματα, μνημεία «δημιουργικής λογιστικής» όπως αυτό του μέσου όρου των μαθητών που παρουσίασε πρόσφατα η υπουργός, εμπαίζοντας την εκπαιδευτική κοινότητα και την ελληνική κοινωνία. Η πραγματικότητα είναι ότι πάνω από ένα εκατομμύριο μαθητές στοιβάζονται σε τμήματα που υπερβαίνουν κατά πολύ τον επικαλούμενο μέσο όρο (91% των μαθητών στα γυμνάσια και 92% στα ΓΕΛ).

Κοντολογίς, η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ προχωρά με εντατικούς ρυθμούς στην εφαρμογή αντιεκπαιδευτικών μέτρων σε όλες τις εκπαιδευτικές δομές και σε όλα τα επίπεδα. Εργασιακά, διορισμοί, μισθοί, συντάξεις όλα αλλάζουν με δραματικό τρόπο με μεγάλες συνέπειες στην κοινωνική, εκπαιδευτική και εργασιακή ζωή των εκπαιδευτικών. Η αποδόμηση του δημόσιου σχολείου εντείνεται. Τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών καταβαραθρώνονται, σε ένα σχολείο που γίνεται πιο ταξικό, ένα Λύκειο που μετατρέπεται σε εξεταστικό Γολγοθά, που περιορίζει τη δυνατότητα εισαγωγής στα ΑΕΙ, που κυριαρχούν οι λεγόμενες δεξιότητες έναντι της ουσιαστικής μόρφωσης,  που βαθαίνει την  ιδιωτικοποίηση. Με την αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών, επιδιώκουν να  διαμορφώσουν   τον εργαζόμενο της νέας περιόδου: φτηνό, ελαστικό, ευέλικτο, αναλώσιμο , «εφοδιασμένο» με τις βασικές δεξιότητες που έχει ανάγκη το κεφάλαιο και η αγορά.

Οι μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών και προσωπικού στην Ειδική Αγωγή που πραγματοποιήθηκαν μέσα στο καλοκαίρι αποτελούν πολύ σημαντική νίκη των πολύχρονων αγώνων του εκπαιδευτικού κινήματος. Επισημαίνουν ταυτόχρονα την ανάγκη να συνεχίσουμε στον ίδιο δρόμο του αγώνα για μαζικούς μόνιμους διορισμούς και στην Γενική Εκπαίδευση, για να ανατραπεί η πολιτική της αδιοριστίας και της ελαστικής εργασίας.

Όλο το προηγούμενο διάστημα αλλά και η έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς βρήκαν το εκπαιδευτικό κίνημα στους δρόμους, αντιστεκόμενο στις πολιτικές της κυβέρνησης. Οι αγώνες μας απέτρεψαν τη νομοθέτηση του ηλικιακού ορίου στα ΕΠΑΛ, ακύρωσαν στην πράξη την απαράδεκτη ρύθμιση για κάμερες στα σχολεία, μπλόκαραν τις παράνομες διαδικασίες που πρόσταξε το ΥΠΑΙΘ για υπηρεσιακές μεταβολές στην συντριπτική πλειοψηφία των ΠΥΣΔΕ και επέβαλαν την δωρεάν χορήγηση μασκών σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, παρότι αρχικά η κυβέρνηση το θεωρούσε και αυτό «ατομική ευθύνη».

Γ. Αιτήματα

1. Κανένα τμήμα με περισσότερους από 15 μαθητές. Με την ευθύνη του κράτους και του υπουργείου να καλυφθούν οι κτιριακές ανάγκες για τη στέγαση των μαθητών σε κατάλληλες και σύγχρονες υποδομές! Εξασφάλιση απαραίτητου εκπαιδευτικού προσωπικού για τη λειτουργία τμημάτων με τον μειωμένο αριθμό μαθητών.

2. Εδώ και τώρα μαζικοί μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών ώστε να καλυφθούν όλα τα κενά και οι αυξημένες ανάγκες στα σχολεία! Να αποσυρθεί ο νόμος του “προσοντολόγιου”!

3. Γενναία αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης για την εκπαίδευση ώστε να καλυφθούν όλες οι ανάγκες σε εκπαιδευτικούς και υποδομές!

4. Μέσα ατομικής προστασίας, υγιεινής και καθαριότητας για όλους τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές με την αποκλειστική ευθύνη του κράτους. Να στελεχωθούν πλήρως με προσλήψεις μόνιμου προσωπικού καθαριότητας όλα τα σχολεία! Διενέργεια δωρεάν μαζικών επαναλαμβανόμενων τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές, ώστε να υπάρξει άμεση παρέμβαση σε περίπτωση που χρειαστεί και να ελέγχεται η διάδοση του ιού. Ειδική μέριμνα για τον καθαρισμό των εργαστηρίων.

5. Περιορισμός των μετακινήσεων των εκπαιδευτικών σε διαφορετικά σχολεία.

6. Να στελεχωθούν τα σχολεία με προσλήψεις ειδικού προσωπικού (ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί κλπ) για τη στήριξη εκπαιδευτικών και μαθητών.

7. Να μην εφαρμοστεί το κυβερνητικό σχέδιο για την αξιολόγηση – αυτοαξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών. Να καταργηθεί όλο το ισχύον πλαίσιο για την αξιολόγηση! Κανένας προγραμματισμός των Συλλόγων Διδασκόντων στη βάση αντιεκπαιδευτικών νόμων για την αξιολόγηση.

8. Να καταργηθούν οι νόμοι Κεραμέως (4692/2020, 4713/2020) και τα αντιεκπαιδευτικά μέτρα που τους συνοδεύουν! Όχι στο «Νέο Λύκειο» των ταξικών φραγμών στη μόρφωση των παιδιών μας! Όχι στην τράπεζα θεμάτων και τη βάση του 10.

9. Κατάργηση της τροπολογίας “Κεραμέως” για τις κάμερες στις τάξεις και της ΠΝΠ (ΦΕΚ A.157 - 10/08/2020)! Να μην «αξιοποιηθεί» ως εργαλείο ενάντια στους μόνιμους διορισμούς και στην κάλυψη των κενών από εκπαιδευτικούς! Καμία κάμερα στις τάξεις!

10. Δωρεάν παροχή όλων των απαραίτητων τεχνολογικών μέσων σε σχολικές μονάδες, μαθητές και εκπαιδευτικούς! Απαιτούμε την άμεση κάλυψή τους από τον κρατικό προϋπολογισμό!

11. Κατάργηση των νέων ωρολόγιων προγραμμάτων σε γυμνάσιο και ΓΕΛ.

12. Κατάργηση ισοτιμίας επαγγελματικών δικαιωμάτων κολλεγίων – ΑΕΙ

13.Πραγματική και ουσιαστική ενίσχυση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας! Διεκδικούμε Δημόσια Δωρεάν Υγεία και Παιδεία για όλο το λαό! Να ικανοποιήσει άμεσα η κυβέρνηση τα αιτήματα των Υγειονομικών Ομοσπονδιών (ΟΕΝΓΕ – ΠΟΕΔΗΝ).

14. Να μην κατατεθεί κανένα νομοσχέδιο για την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση

15. Πραγματικές αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις!  Κανείς κάτω από 1.000 ευρώ καθαρά! Μισθολογικό ξεπάγωμα της διετίας 2016-17. Επαναφορά  13ου και 14ου μισθού!

16. Δημόσια Κοινωνική Ασφάλιση για όλους! Πλήρη σύνταξη στα 30 χρόνια εργασίας! Να καταργηθούν όλοι οι αντιασφαλιστικοί νόμοι (Βρούτση – Κατρούγκαλου, μνημονιακοί νόμοι κλπ)

17. Κάτω η αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης!

 

Δ. Πρόγραμμα Δράσης

Με πολύμορφο και παρατεταμένο αγώνα υπερασπίζουμε τα εργασιακά μας δικαιώματα, το Δημόσιο Δωρεάν Σχολείο ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης! Προτείνουμε

1.      Τρίτη 15/9 κινητοποιήσεις σε όλες τις πόλεις με το σύνολο των διεκδικήσεων του κλάδου. Για τη δική μας ΕΛΜΕ οργάνωση συγκέντρωσης στην Ελευσίνα. Για να συμμετέχουν οι εκπαιδευτικοί στις κινητοποιήσεις κηρύσσονται 3ωρες στάσεις εργασίας (11.00π.μ. – 2.00 μ.μ. για πρωινό κύκλο και 2.00 μ.μ. – 5.00 μ.μ. για τον απογευματινό.

2.      Σάββατο 12/9 συμμετοχή στις συγκεντρώσεις στη ΔΕΘ με αιχμή όλες τις διεκδικήσεις του κλάδου

3.      Διακίνηση ανοιχτής επιστολής για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων και συλλογή υπογραφών.

4.      Παρασκευή 25/9 24ωρη απεργία και συγκεντρώσεις σε όλες τις πόλεις και πανελλαδική συγκέντρωση στην Αθήνα. Να καλύψει τα έξοδα η ΟΛΜΕ για τους συναδέλφους που θα συμμετέχουν από τις άλλες πόλεις.

5.      Η ΓΣ των Προέδρων αποφασίζει την κήρυξη απεργίας – αποχής από τις διαδικασίες αξιολόγησης – αυτοαξιολόγησης του ν.4692/2020 και της σχετικής εφαρμοστικής ΥΑ. Δεσμεύει το ΔΣ της ΟΛΜΕ να προωθεί άμεσα όλες τις διαδικασίες ενεργοποίησης της απεργίας αποχής με ανακοινώσεις, αφίσες, κ.ά.

6.      Οι σύλλογοι διδασκόντων με αποφάσεις τους να απαιτήσουν τα αιτήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας (15 μαθητές στο τμήμα, διασφάλιση υποδομών για χρήση αιθουσών, προσλήψεις καθαριστριών, υγειονομικού προσωπικού, κ.ά.). Να συντονιστούν με τους συλλόγους Γονέων των σχολείων τους.

7.      Νέες Γ.Σ. των ΕΛΜΕ εκτίμησης και κλιμάκωσης του αγώνα και Γ.Σ. των προέδρων στις 3/10.

8.      Το πρόγραμμα είναι ανοιχτό στις εξελίξεις και ανάλογα με την ημερομηνία έναρξης των μαθημάτων να προσαρμόζεται και το πρόγραμμα δράσης. 

9.      Συντονίζουμε τη δράση μας με ΔΟΕ, ΟΙΕΛΕ – Γονεϊκό και Φοιτητικό Κίνημα

10.  Επιδιώκουμε κοινό αγωνιστικό – απεργιακό βηματισμό με Ομοσπονδίες Υγειονομικών (ΟΕΝΓΕ – ΠΟΕΔΗΝ).

11.  Συνεχίζουμε την απεργία – αποχή που κήρυξε η ΑΔΕΔΥ από τη ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος!

12.  ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ να  οργανώσουν εκστρατεία ενημέρωσης σε κεντρικά και περιφερειακά ΜΜΕ

 

Τρίτη 25 Αυγούστου 2020

ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2020

 

Α΄ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

 (ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ, ΜΑΝΔΡΑΣ–ΕΙΔΥΛΛΙΑΣ, ΜΕΓΑΡΙΔΑΣ)

ΕΛΜΕ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ - ΖΕΦΥΡΙΟΥ - ΦΥΛΗΣ

 

24/08/2020

ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ

                     

Αρχίζει σε λίγες ημέρες η νέα σχολική χρονιά εν’ μέσω της νέας όξυνσης της πανδημίας του κορωναϊού. Η κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι η έναρξη των σχολείων θα γίνει κανονικά στις 7 Σεπτεμβρίου με τις τάξεις σε πλήρη σύνθεση και αριθμό μαθητών σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Λίγο έλειψε το ελάχιστο και προφανές  μέτρο προφύλαξης, οι μάσκες, να τις προμηθεύονται οι ίδιοι οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί. Τα μέτρα αποσυνωστισμού  των σχολείων με τη δημιουργία τμημάτων των 10-15 μαθητών και την πρόσληψη του αναγκαίου εκπαιδευτικού προσωπικού είναι ανύπαρκτα. Όπως ανύπαρκτα είναι και τα μέτρα υγειονομικής προστασίας μαθητών και εκπαιδευτικών και της συνεχούς σε όλη τη διάρκεια του διδακτικού ωραρίου καθαριότητας των σχολείων.

Η στόχευση προφανής. Η ελαχιστοποίηση των αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό και του κόστους υγειονομικής προστασίας των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Όλα στο όνομα της ατομικής ευθύνης.

Στον αντίποδα αυτής της λογικής η κυβέρνηση παρουσιάζεται ιδιαίτερα κινητική και «γρήγορη» όσον αφορά τις αποφάσεις της για την ολοκλήρωση των υπηρεσιακών μεταβολών των εκπαιδευτικών της περιόδου Σεπτεμβρίου με διαδικασίες fast track για την κάλυψη των λειτουργικών κενών των σχολείων. Έφτασε μάλιστα να αποφασίσει αυτές οι διαδικασίες να πραγματοποιηθούν μέσα στο κατακαλόκαιρο μέχρι τις 14 Αυγούστου. Εκτός της ανεφάρμοστης αυτής απόφασης αποφάσισε να ανοίξει την πόρτα για την επιλεκτική κάλυψη των σχολείων σε εκπαιδευτικό προσωπικό, με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης, αν δεν μπορούν να καλυφθούν όλα τα κενά των σχολείων με εκπαιδευτικό προσωπικό. Να προταχθεί, δηλαδή, η κάλυψη για παράδειγμα των σχολείων με κενά στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα έναντι άλλων που δεν έχουν αντίστοιχες ανάγκες.  Αυτές οι αποφάσεις οδηγούν στην καταστρατήγηση της διαφάνειας στις διαδικασίες κάλυψης των λειτουργικών αναγκών των σχολείων σε εκπαιδευτικό προσωπικό και στην κυριαρχία ρουσφετολογικών μηχανισμών.   

·         Απαιτούμε την άμεση δημιουργία τμημάτων των 10-15 μαθητών και την πρόσληψη του αναγκαίου εκπαιδευτικού προσωπικού για την ομαλή λειτουργία των σχολείων εν μέσω της πανδημίας.

·         Να παρθούν όλα τα αναγκαία μέτρα για την υγειονομική προστασία των μαθητών και των εκπαιδευτικών και την συνεχή καθαριότητα των σχολείων.

·         Απαιτούμε η κάλυψη των λειτουργικών κενών των σχολείων να πραγματοποιηθεί με όλους τους κανόνες της διαφάνειας στην αρχή της σχολικής χρονιάς με τα σχολεία ανοιχτά, σύμφωνα με τις προτάσεις των ΕΛΜΕ και της προϊστορίας της περιοχής.

Η διαδικασία κάλυψης των λειτουργικών κενών των σχολείων της περιόδου Σεπτεμβρίου στην αρχή της σχολικής χρονιάς πραγματοποιείται  με ευθύνη του κάθε Υπηρεσιακού Συμβουλίου (ΠΥΣΔΕ), χωρίς την ύπαρξη σαφούς νομικού πλαισίου όπως τα ΠΔ50 και ΠΔ100 για τις οργανικές τοποθετήσεις που ανάγονται στις κατηγορίες μετάθεσης. Παρ’ όλα αυτά τα συγκεκριμένα ΠΔ προβλέπουν και παραπέμπουν σε αντίστοιχη διαδικασία για την κάλυψη των λειτουργικών κενών των σχολείων στην περίοδο του Σεπτεμβρίου. Συγκεκριμένα, το ΠΔ50/96 στο άρθρο 14 που ρυθμίζει την άρση της υπεραριθμίας των εκπαιδευτικών, στην παράγραφο 7 αναφέρει: «Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985. Για το σκοπό αυτό ανακοινώνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις τα σχολεία στα οποία υπάρχουν ανάγκες και καλούνται οι εκπαιδευτικοί με αίτησή τους να δηλώσουν κατά σειρά προτίμησης όλα τα παραπάνω σχολεία. Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους.».

Επίσης στο ΠΔ50/96 στο Άρθρο 14  που ρυθμίζει την οργανική τοποθέτηση εκπαιδευτικών σε σχολική μονάδα στην παράγραφο 12 αναφέρει: «Οι εκπαιδευτικοί που δεν τοποθετήθηκαν σε σχολεία της προτίμησής τους τοποθετούνται προς το συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις. Σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί αυτοί είναι περισσότεροι από τις οργανικές θέσεις, παραμένουν ως υπεράριθμοι στη διάθεση των περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων και τοποθετούνται προσωρινά ή διατίθενται για τη συμπλήρωση ωραρίου σύμφωνα με τη διαδικασία του εδαφίου β' της παρ. 7 του άρθρου 14 σε σχολεία της συγκεκριμένης περιοχής.»

 

Τα ΔΣ των δύο ΕΛΜΕ απαιτούν για τις υπηρεσιακές μεταβολές του Σεπτεμβρίου  διαδικασίες αντίστοιχες με όσα προβλέπει το νομοθετικό πλαίσιο των μεταθέσεων, για να υπάρχει μια βάση αρχών και διαφάνειας, όπως συμβαίνει εδώ και χρόνια στη Δυτική Αττική.

Το εκπαιδευτικό κίνημα της περιοχής μας, συσπειρωμένο στις δύο ΕΛΜΕ, που δραστηριοποιούνται στην Δυτική Αττική, έχει πετύχει στο παρελθόν και απαιτούμε και φέτος, να ακολουθούνται απ’ το ΠΥΣΔΕ συγκεκριμένες διαδικασίες.

Α) Το ΠΥΣΔΕ, που είναι υπεύθυνο για την επεξεργασία των κενών, μετά από πρόταση των συλλόγων διδασκόντων των σχολείων, ανακοινώνει και δημοσιοποιεί ΟΛΑ τα κενά.

Β) Το ΠΥΣΔΕ τοποθετεί τους εκπαιδευτικούς χωρίς να κάνει καμιά επιλογή κενών μετά από αίτησή τους με βάση τα μόρια (μετάθεσης κι απόσπασης)  και την υπηρεσιακή κατάσταση των συναδέλφων με την ακόλουθη σειρά:

1.      Λειτουργικά υπεράριθμοι. (Αφορά εκπαιδευτικούς με οργανική τοποθέτηση σε σχολική μονάδα).

2.      Διάθεση ΠΥΣΔΕ (Αφορά εκπαιδευτικούς που δεν πήραν οργανική τοποθέτηση σε σχολική μονάδα και είναι υπεράριθμοι στην διάθεση του Υπηρεσιακού Συμβουλίου, του ΠΥΣΔΕ).

3.      Εκπαιδευτικοί που ζητούν Απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ (Αφορά όσους έχουν οργανική τοποθέτηση σε σχολική μονάδα και επιθυμούν να αλλάξουν σχολείο για την τρέχουσα σχολική χρονιά).

4.      Αποσπασμένοι από άλλα ΠΥΣΔΕ για την τρέχουσα σχολική χρονιά.

5.      Εκπαιδευτικοί που τοποθετήθηκαν στην περιοχή από Μετάταξη (αν υπάρχουν).

6.      Νεοδιόριστοι που τοποθετήθηκαν στην περιοχή.

7.      Αναπληρωτές που τοποθετήθηκαν στην περιοχή.

 

Οι εκπαιδευτικοί της κάθε κατηγορίας συγκρίνονται μεταξύ τους με βάση τα μόριά τους. Η σειρά τοποθέτησης των κατηγοριών των εκπαιδευτικών, όπως το απαιτούν οι ΕΛΜΕ, αφορά την υπηρεσιακή κατάσταση των εκπαιδευτικών και την αρχαιότητα τους στην περιοχή, αρχές που διέπουν όλη τη λογική των ΠΔ50/96 και ΠΔ100/97 που αφορούν τις μεταθέσεις.

 

Οι διαθέσεις των εκπαιδευτικών πραγματοποιούνται για την κάλυψη μικρών κενών και σε καμία περίπτωση για κάλυψη ολόκληρων κενών που θα προκαλέσουν την κατάτμησή τους. Σε κάθε περίπτωση κάλυψη τέτοιου κενού με διάθεση δύο εκπαιδευτικών, σε ακραίες περιπτώσεις, μπορεί να πραγματοποιηθεί στο τέλος της  διαδικασίας των λειτουργικών τοποθετήσεων. Οι διαθέσεις πρέπει να γίνονται στο τέλος της διαδικασίας των λειτουργικών τοποθετήσεων, εκτός απ’ τις προφανείς περιπτώσεις, όπου «κουμπώνουν» καλύψεις ωραρίου σε κοντινά και όμορα σχολεία που μπορούν να πραγματοποιηθούν απ’ την αρχή της διαδικασίας για να διευκολυνθεί η ανακοίνωση των λειτουργικών κενών όπου μπορεί να ανακοινωθούν σαν «πακέτα» δύο κοντινών σχολείων.

Μετά τη Β΄ φάση λειτουργικών τοποθετήσεων, η συμπλήρωση ωραρίου των εκπαιδευτικών για την κάλυψη του ωραρίου τους με διάθεση σε άλλη σχολική μονάδα να γίνεται με βάση την εγγύτητα των σχολικών μονάδων. Αν δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα και υπάρχουν περισσότεροι του ενός εκπαιδευτικοί που πρέπει να καλύψουν ωράριο, να ζητούνται δηλώσεις προτίμησης και η μετακίνηση να γίνεται με βάση τα μόρια του κάθε εκπαιδευτικού. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει εκδήλωση ενδιαφέροντος, θα μετακινείται ο εκπαιδευτικός με τα λιγότερα μόρια.

Γ) Οι τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών σε λειτουργικά κενά την περίοδο του Σεπτεμβρίου να γίνονται σε δύο (2) φάσεις. Στις  αρχές  του μήνα πραγματοποιείται η Α΄ φάση και ακολουθεί η Β΄ φάση συμπλήρωσης των λειτουργικών κενών από το ΠΥΣΔΕ.

 

ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΦΑΣΕΙΣ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ Α΄ ΦΑΣΗ

Απαιτούμε και καλούμε το ΠΥΣΔΕ  να αποφασίσει ότι οι εκπαιδευτικοί, που θα τοποθετηθούν στην Α΄ φάση δεν θα χάσουν την έως τότε υπηρεσιακή τους κατάσταση και με αυτή θα  έχουν το δικαίωμα να διεκδικήσουν τα κενά της Β΄ φάσης που θα προκύψουν.

Αυτό επιβάλλεται να γίνει γιατί:

Α) Τα κενά που προκύπτουν στα σχολεία στην Α’ φάση  λειτουργικών τοποθετήσεων δεν μπορεί να είναι τα πραγματικά στο σύνολό τους γιατί τα τμήματα των Λυκείων και των ΕΠΑΛ δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί λόγω της κινητικότητας των εγγραφών των μαθητών και της διαδικασίας των εξετάσεων για τους μετεξεταστέους μαθητές.

Β) Υπάρχει πάντα η πιθανότητα (σύμφωνα με την πρακτική του ΥΠΑΙΘ των προηγούμενων ετών) να ανακοινωθούν νέες αποσπάσεις εκπαιδευτικών μετά τις 11 Σεπτεμβρίου.

Γ) Υπάρχει πάντα η πιθανότητα στην επεξεργασία των κενών της Α’ φάσης να προκύψουν λάθη, λόγω του μικρού χρόνου που έχουν τα σχολεία και το ΠΥΣΔΕ για τον ακριβή καθορισμό των εκπαιδευτικών αναγκών

Το αποτέλεσμα αυτών των εκκρεμοτήτων θα τροποποιήσει αφενός τα δηλωθέντα τμήματα μαθητών σε πολλά σχολεία και αφετέρου θα έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία νέων κενών ή πλεονασμάτων σε εκπαιδευτικό προσωπικό στις σχολικές μονάδες.

Η διαδικασία, που προτείνουμε, λειτουργεί για πολλά χρόνια στη Δυτική Αττική χάρη στους αγώνες των συναδέλφων και των ΕΛΜΕ της περιοχής μας και διασφαλίζει την διαφανή διαδικασία ανακοίνωσης και κάλυψης των κενών των σχολικών μονάδων χωρίς τη δυνατότητα απόκρυψης με δόλο κενών στη Α΄ φάση με στόχο να ανακοινωθούν στη Β΄.

Η εφαρμογή αυτής της διαδικασίας στις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών σε λειτουργικά κενά την περίοδο του Σεπτεμβρίου είναι για τον κλάδο θέση αρχής. Δεν μπορεί και δεν πρέπει η διαδικασία των τοποθετήσεων των εκπαιδευτικών σε λειτουργικά κενά να εφαρμόζεται κατά το δοκούν σύμφωνα με τις μεμονωμένες ανάγκες κάποιων.

Τέλος, χρειάζεται να υπάρχει μεγάλη μέριμνα, ώστε αν είναι δυνατόν σ΄ αυτές τις τόσο αντίξοες εργασιακές και οικονομικές συνθήκες, να μην αναγκάζονται οι συνάδελφοι να καλύπτουν κενά σε μεγάλες αποστάσεις.    

 

Τα ΔΣ των ΕΛΜΕ της Δυτικής Αττικής θα πραγματοποιήσουν παράσταση στον νέο Διευθυντή Εκπαίδευσης και στο ΠΥΣΔΕ Δυτικής Αττικής αυτή την εβδομάδα.

 

ΤΑ ΔΣ ΤΩΝ 2 ΕΛΜΕ

Δευτέρα 24 Αυγούστου 2020

ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ - ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΡΙΤΗ 25/8 ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ 11πμ

 

Α’ Ε.Λ.Μ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δ/ΝΣΗ:Πίνδου και Αθηνάς 22  Ελευσίνα                   

Email: a.elme.dyt.attikis@gmail.com

http: //aelmedytikattik.blogspot.gr/

 

 

Ελευσίνα  22/08/2020

 

ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Λίγες μέρες πριν το άνοιγμα των σχολείων, ο εκπαιδευτικός κόσμος (καθηγητές – μαθητές) αλλά και οι γονείς διακατεχόμαστε από αίσθημα αγωνίας για την εξέλιξη της πανδημίας. Είτε πρόκειται για 2ο κύμα είτε όχι, ο 20πλάσιος αριθμός κρουσμάτων -σταθερά πάνω από 200 καθημερινά σε σύγκριση με τα 10 κρούσματα την ημέρα κατά μέσο όρο του Μαΐου – θέτουν ερωτήματα για την ασφαλή επιστροφή μας στη σχολική τάξη.

Οι κυβερνητικές ευθύνες είναι τεράστιες: σπατάλησε το χρόνο και το όφελος του περιορισμού του ιού χωρίς να προβεί στο διάστημα αυτό σε ενίσχυση του δημόσιου συστήματος υγείας (αύξηση ΜΕΘ, προσλήψεις μόνιμου νοσηλευτικού προσωπικού), και το θυσίασε τελικά με αμφιλεγόμενα έως μηδαμινά οικονομικά αποτελέσματα στο βωμό τουριστικών επιχειρήσεων που οδήγησε φυσικά στην παρατηρούμενη κατακόρυφη αύξηση κρουσμάτων (και όχι λόγω της δήθεν χαλάρωσης του κόσμου). Δυστυχώς η διαχείριση επαναφέρει τη λογική των περιορισμών και κυρίως την αυταρχική λογική της ¨ατομικής ευθύνης¨. Το ΥΠΑΙΘ μάλιστα στην πρόσφατη συνάντηση με το ΔΣ της ΟΛΜΕ ξεκαθάρισε ότι πάμε για άνοιγμα σχολείων με 27 μαθητές ανά τμήμα, με μόνο ουσιαστικά προστατευτικό μέτρο την υποχρεωτική χρήση μάσκας από όλους! Τη στιγμή που τα περιοριστικά μέτρα σε χώρους εστίασης αυστηροποιούνται, στις τάξεις μπορούν να στοιβάζονται 30 άτομα, και οι μαθητές κατά δήλωση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου να θεωρούνται ασφαλής ομάδα (όταν το Μάρτιο μας έλεγαν ότι είναι υγειονομικές βόμβες).

Μετά την παρατηρούμενη διασπορά και μάλιστα μεταξύ μαθητών μας στη Δυτ. Αττική, απαιτούμε τώρα να παρθούν συγκεκριμένα μέτρα προστασίας της υγείας μας, των μαθητών μας και των ηλικιωμένων συγγενών τους. Συγκεκριμένα:

·         Να γίνουν τεστ για τον ιό σε όλους τους εκπαιδευτικούς δωρεάν με την ανάληψη υπηρεσίας, και σε όλους τους μαθητές με το άνοιγμα των σχολείων και αυτός ο έλεγχος να επαναλαμβάνεται τακτικά

·         Μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα – κανένα τμήμα με πάνω από 12-15 μαθητές ανάλογα με το μέγεθος της αίθουσας, στον αντίποδα της αύξησης που επέφερε ο νόμος Κεραμέως στα Δημοτικά

·         Μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών, για την πλήρη κάλυψη όλων των κενών, άμεσα. Χρήση όλων των απαραίτητων δημόσιων χώρων για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών που δημιουργούνται

·         Κάλυψη όλων των σχολείων με αντισηπτικά μέσα, μάσκες και πρόσληψη γιατρών και νοσηλευτών ανά σχολείο ή ομάδες όμορων σχολείων

·         Πρόσληψη όλου του απαραίτητου προσωπικού καθαριότητας με μόνιμες σχέσεις, καθώς και ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών για την αναγκαία επικοινωνία με το οικογενειακό περιβάλλον

·         Δημιουργία όλων των απαραίτητων δομών ενισχυτικής διδασκαλίας (παράλληλη, κατ΄ οίκον, πρόσθετη) για τους μαθητές που δεν μπορούν λόγω πανδημίας να παρακολουθήσουν τη δια ζώσης διαδικασία και παραμένουν περιορισμένοι στο σπίτι.

·         Χορήγηση αδειών σε όλους τους εκπαιδευτικούς που τη χρειάζονται με ίσα δικαιώματα για μόνιμους και αναπληρωτές. Η αύξηση του ηλιακού μέσου όρου εξαιτίας της ενδεκάχρονης αδιοριστίας, θέτει σε κίνδυνο την υγεία μεγάλου μέρους των συναδέλφων!

·         Να εκδοθούν ειδικές οδηγίες προστασίας για το μάθημα της Φυσικής Αγωγής όπου οι μαθητές δε χρησιμοποιούν μάσκα αλλά προκύπτουν κίνδυνοι από την επαφή με το αθλητικό υλικό

·         Καμία κάμερα στην τάξη! Το μάθημα είναι μία συλλογική και ζωντανή διαδικασία και όχι μία εικονική, ψυχρή αναμετάδοση πληροφοριών. Κατάργηση του νόμου για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, όχι στην ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος, όχι στη χρήση της ως μέσο αδιοριστίας σε ακριτικές περιοχές, όχι στη χρήση της ως μέσο αξιολόγησης

·         Όχι στη μετατροπή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε προαιρετική είτε με απλές ανειλικρινείς δηλώσεις γονέων (βλέπε Μάιος) είτε με την εξ αποστάσεως που ο μαθητής μπορεί να είναι παρών εικονικά και απών επί της ουσίας

·         Έγκριση όλων των τμημάτων ολιγομελών σε ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, όλων των τμημάτων β΄ ξένης γλώσσας.

ΚΑΜΙΑ ΤΑΞΗ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ 12-15 ΜΑΘΗΤΕΣ!

ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ!

ΟΧΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ - ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΑΡΧΕΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ

ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ 25/8 ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ 11πμ

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Α’ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

 

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ.

Ιωαννίδης Τάσος

 

 

 


Η Γραμματέας του Δ.Σ.

Βασιλείου Γιούλη